check home phone-call search send

7 پارامتر مهم برای یادگیری سریع برنامه نویسی

همه ما دنبال یادگیری سریع برنامه نویسی هستیم تا بتوانیم سریع‌تر وارد بازار کار شویم و به عنوان یک متخصص برنامه نویسی کار کنیم. البته حق داریم هر چقدر زودتر برنامه نویسی را یاد بگیریم به احتمال زیاد سریع‌ترم وارد بازار کار می شویم.

روش های زیادی برای سرعت بخشیدن به یادگیری وجود دارد که قبلا در این مورد مطالب زیادی داخل سایت و کانال تلگرامی سورس ایران گذاشتیم که با استقبال کاربران و مخاطبین روبرو شد. به همین خاطر تصمیم گرفتم یکی ویدیو کامل و جذاب در مورد یادگیری سریع برنامه نویسی تولید کنم.

در این ویدیو سعی کردم مطالبی را ارائه کنم که کلیشه ای نباشد و مخاطب بعد از دیدن و شنیدن آنها، قابلیت پیاده سازی را داشته باشد. چون متاسفانه اکثر محتوایی که دیده می شود بیشتر کلیشه ای هستند و قابلیت اجرا را ندارند.

یادگیری سریع برنامه نویسی

چطور یادگیری برنامه نویسی را سریعتر کنیم؟

همان طور که در بخش بالا توضیح دادم روش های زیادی برای سرعت بخشیدن به یادگیری برنامه نویسی وجود دارد که قبلا هم در موردشان صحبت کردیم. خیلی عوامل و پارامتر وجود دارد که باعث می شود در یادگیری ما کُند شویم و آنچان که دوست داریم پیشرفت نکنیم.

شخصا روزانه به افراد زیادی مشاوره های کوتاه چند دقیقه میدهم و در بین این مشاوره ها مطالب زیادی را متوجه شده ام که عمده مشکل افراد در یادگیری برنامه نویسی چیست؟ و چرا افراد آنچنان که میخواهند سرعت ندارند و خیلی دیرتر از آنچه که دوست دارند یاد میگیرند.

خیلی وقت ها این کُند بودن در یادگیری بر میگردد به عدم مهارت ما در یادگیری مطالب، که قبلا یکی ویدیو با عنوان چگونه یک متخصص یادگیری شویم؟ داخل سایت منتشر کردم که پیشنهاد میکنم حتما این ویدیو را ببینید.

7 پارامتر مهم برای یادگیری سریع برنامه نویسی

همان طور که از عنوان ویدیو مشخص است (7 پارامتر مهم برای یادگیری سریع برنامه نویسی) ابتدا 7 پارامتر مهم و تاثیر گذار در یادگیری سریع برنامه نویسی را مورد بررسی قرار میدهیم. این پارامترها بیشتر اشتباهات افراد در یادگیری هستند و متاسفانه افراد زیادی این اشتباهات را انجام میدهند.

بعد از اینکه این 7 پارامتر را مورد بررسی قرار دادیم به سراغ نکات کلیدی و اصلی یادگیری سریع برنامه نویسی میرویم. 4 نکته اصلی که به جرات می توانم بگویم بیش از 99 درصد یادگیرنده های برنامه نویسی به هیچ عنوان رعایت نمی کنند.

دوستان عزیز این نکاتی که در این ویدیو گفته شده، تجربیات چند ساله من از پشتیبانی به افراد مختلف در زمینه برنامه نویسی است. تضمین میکنم با رعایت کردن این نکات، سرعت فوق العاده ای در یادگیری برنامه نویسی پیدا کنید.

 

اگر میخواهید PDF آموزشی این ویدیو را داشته باشید کافیه از بخش زیر (جعبه دانلود) آن را دانلود کنید و پرینت بگیرید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید