check home phone-call search send

چگونه یک متخصص یادگیری شویم؟

توجه کردید بعضی از افراد مثل آب خوردن هر تخصص و مهارتی که دوست دارند را یاد می‌گیرند اونم در کمترین زمان ممکن؛ شاید از خودتون بپرسید دلیل این سرعت در یادگیری چی هستش و چرا اینقدر با کیفیت مطالب را یاد میگیرند؟

اگر بخواهم دلیلی برای این موضوع بیاورم بدون شک، به موضوع یادگیری اشاره می کنم. این افراد، متخصص یادگیری هستند. شما اگر بتوانید یادگیری را یاد بگیرید بدون شک هر چیزی که اراده کنید در کمترین زمان ممکن یاد میگیرید آن هم با کیفیت فوق العاده.

قبلا وقتی میخواستم مطلبی رو یاد بگیرم زمان زیادی رو صرف میکردم و جالبی کار این بود به نتیجه دلخواه نمیرسیدم و خیلی این موضوع اذیتم میکرد. بعد از مدتی متوجه شدم مشکل از عدم توجه من به موضوع یادگیری است.

چگونه یک متخصص یادگیری شویم؟

ما ایرانی ها چون در سیستم آموزشی بی کیفیتی بزرگ شدیم متاسفانه یادگیری را یاد نگرفتیم و همین موضوع باعث عدم پیشرفت ما در مسائل آموزشی و یادگیری های روزانه شده است.

خیلی از بچه ها زمان های زیادی را صرف یادگیری یک مهارت یا تخصص می کنند و در انتها هم نتیجه بخش نیست. همین موضوع باعث شد ویدیویی را با عنوان چگونه یک متخصص یادگیری شویم؟ را ضبط کنم و 7 پارامتر مهم در مورد متخصص شدن در یادگیری را آموزش دهم.

در این ویدیو تجربیات خود در زمینه یادگیری را ارائه کردم. با دیدن این ویدیو و عمل کردن به چیزهایی که ارائه شده، به نظرم شرایط شما در زمینه یادگیری بهتر می شود و می توانید راحتتر و بهتر مطالب را فرا بگیرید.

نکته مهم: مطالب ارائه شده زمانی کاربردی و تاثیر گذار است که شما از آنها استفاده کنید و اقدام عملی داشته باشید. با دیدن و شنیدن آنها هیچ اتفاقی رقم نمی خورد. ولی این تضمین را میدهم در صورت اجرای آنها، به نتایج فوق العاده ای دست پیدا خواهید کرد. چون این پارامترها، پارامترهای مهم برای متخصص شدن در یادگیری هستند.

 

قبلا ما دوره ای با عنوان متخصص یادگیری برگزار کردیم که خدا را شکر با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده، اگر میخواهید در مورد این دوره آموزشی بیشتر بدانید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید. در صفحه دوره، چند نمونه ویدیو آموزشی قرار دادیم که می تواند به شما کمک کند تا بهتر یادگیری را یاد بگیرید.

دوره متخصص یادگیری
محصول پیشنهادی

دوره متخصص یادگیری

490,000 تومان مشاهده محصول

اگر میخواهید PDF آموزشی این ویدیو را داشته باشید کافیه از بخش زیر (جعبه دانلود) آن را دانلود کنید و پرینت بگیرید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید