check home phone-call search send

چگونه از قوز حاصل از برنامه نویسی جلوگیری کنیم؟

یکی از بدترین مشکلات بدنی که برنامه نویس ها با آنها روبرو هستند همین قوز پشت یا قوز کمر است که به خاطر بد نشستن ایجاد می شود و بسیاری از همکاران را میبینم که دچار این مشکل شده اند. چون شخص، ورزش نمی کند این قوز روز به روز بدتر می شود و بعد از چند سال می توان گفت شخص شاید چند سانتیمتر از قد خود را از دست دهد.

متاسفانه خیلی از دوستانی که کار با سیستم را انجام میدهند بخصوص برنامه نویسان و طراحان سایت، بعد از مدتی دچار قوز پشت می شوند که شدیدا استایل یک شخص را بهم میریزد. در این ویدیو میخواهیم در مورد همین موضوع صحبت کنیم.

اولین کاری که باید انجام دهید تا دچار این مشکل نشوید نشستن درست روی صندلی و جلو کامپیوتر است که تا حد زیادی باعث می شود شما دچار این مشکل نشوید. ولی اگر این مشکل را دارید و میخواهید حلش کنید پیشنهاد میکنم این ویدیو را ببینید.

پیشنهاد میکنم این ویدیو 12 دقیقه ای را حتما تماشا کنید چون 5 روش کاربردی برای رفع قوز را معرفی و مورد بررسی قرار میدهیم که بعد از مدتی این مشکل را تا حد زیادی می توانید کم کنید. با همین 5 روش از ایجاد قوز جلوگیری کنید. انجام دادن این 5 روش شاید نهایت روزانه 5 تا 10 دقیقه از وقت شما را بگیرد ولی دیگر نگرانی از بابت قوز ندارید.

در انتهای ویدیو یک تکنیک ساده و البته جالب که شخصا استفاده می کنم را معرفی کرده ام که با همین یک تکنیک ساده، از قوز جلوگیری می کنید و بدنتان خیلی خوش فرم تر می شود.

قوز در برنامه نویسان

کیفوز یا قوز کمر، انحنایی رو به جلو از ستون فقرات در قسمت فوقانی پشت است، که از کنار به بهترین نحو دیده می شود، که بر خلاف اسکولیوز، به یک کودک ظاهری گرد غیرعادی یا “کوهان دار” می‌دهد. این نوع از بدشکلی ستون فقرات، انعطاف ناپذیر است و نباید با حالت بدن نامناسب یا “پشت گرد” که قابل انعطاف هستند، اشتباه گرفته شود.

توجه: اگر میخواهید PDF آموزشی این ویدیو را داشته باشید کافیه از بخش زیر (جعبه دانلود) آن را دانلود کنید و پرینت بگیرید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید