check home phone-call search send

چطور برنامه نویسی را عمیق یاد بگیریم؟

اکثرا کسانی که میخواهند اقدام به یادگیری برنامه نویسی کنند یکی از مسائلی که شدیدا آنها را تحت تاثیر قرار میدهد یادگیری عمیق برنامه نویسی است. چون خیلی از افراد و کسانی که در حال یادگیری هستند برنامه نویسی را سطحی کار می کنند.

متاسفانه کمتر کسی در مورد این مباحث صحبت می کند و اگرم کسی در مورد یادگیری عمیق برنامه نویسی چیزی را نشر داده است بیشتر جنبه شعاری دارد و در عمل قابل اجرا نیست. پس قرار نیست در اینجا ما در مورد مسائل پیش و پا افتاده صحبت کنیم.

برای اینکه یک تخصص یا مهارت را به صورت عمیق بخواهیم یاد بگیریم باید چند تکنیک را بلد باشیم تا راحت‎تر بتوانیم به آن مسلط شویم. در اینجا سعی کردیم مسائلی را مورد بررسی قرار دهیم که کمتر کسی در مورد آن صحبت کرده و سعی کردیم به ساده ترین شکل ممکن آنها را بیان کنیم.

چطور برنامه نویسی را عمیق یاد بگیریم؟

در این پست ویدیویی را آماده کردیم که به نظرم یکی از بهترین ویدیوهای تولید شده در مجموعه سورس ایران است. در این ویدیو سعی شده به مسائلی پرداخته شود که صد در صد کاربردی و قابل اجرا هستند.

در ویدیو ذکر شده، 13 روش کاربردی و فوق العاده را معرفی کردیم که اگر فقط 50 درصد آنها را اجرا کنید صد در صد یادگیری عمیقی در برنامه نویسی خواهید داشت و حتی مسائل سخت برنامه نویسی را به ساده ترین شکل ممکن می توانید یاد بگیرید.

زمان فیلم چطور برنامه نویسی را عمیق یاد بگیریم؟، 23 دقیقه است اما اندازه یک دوره آموزشی می توانید از آن مطلب یاد بگیرید. پیشنهاد میکنم حتما یک خودکار و برگه بیاورید و تمام روش هایی که معرفی کردیم را بنویسید.

نکته مهم در مورد این ویدیو این است تا شما این روش ها را در عمل به کار نبرید به چیزی که می خواهید نمیرسید. با دیدن ویدیو شما متوجه می شوید چطوری برنامه نویسی را عمیق یاد بگیرید. اما اگر میخواهید واقعا این اتفاق رقم بخورید باید روش ها را در عمل به کار ببرید.

اگر میخواهید PDF آموزشی این ویدیو را داشته باشید کافیه از بخش زیر (جعبه دانلود) آن را دانلود کنید و پرینت بگیرید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 9 دیدگاه
Avatar
masoumeh hosseini
پاسخ دهید

سلام .ببخشِد میخوام برنامه نویسی با زبان c++ رو یاد بگیرم .البته دارم یاد میگیرم در دانشگاه فقط دنبال نکات بیشتر بودم برای اسانتر شدنش .نمیدونم از کجای سایت ببینم .راهنمایی مکنید؟ممنون

Avatar
محمد معین
پاسخ دهید

سلام آقای همتی درود به شرف شما و همکارانتون.
به امید خدا با همین فرمون و قدرت پیش برید .
بازم خیلی خیلی ممنونم .
همیشه سربلند و پیروز باشید.❤

Avatar
سینا
پاسخ دهید

آقای همتی دم شما گرم کاش زودتر با سورس ایران آشنا شده بودم

Avatar
شهاب
پاسخ دهید

عالی

Avatar
محمد
پاسخ دهید

عالی جناب همتی


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید