check home phone-call search send

چرا حواس پرتیم و چگونه باید تمرکز کنیم؟

امان از حواس پرتی که هر چی می‌کشیم از این درد هستش که خیلی هامون دچارش هستیم و خیلی وقت ها اگر پیشرفتی در زندگی حاصل نمی شود از همین حواستی پرتی هستش (البته یکی از دلایل اصلی عدم پیشرفت). متاسفانه با ظهور شبکه های اجتماعی و تکنولوژی های جدید، وضعیت روز به روز در حال بدتر شدن هستش که با بررسی جامعه متوجه این موضوع می شوید.

خیلی از شاگردهایی که داریم (در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت) متاسفانه بعد از مدتی که آموزش میبینند متوجه می شویم پیشرفت قابل توجه ای حاصل نشده و وقتی بررسی می کنیم به یک موضوع خیلی مهم می‌رسیم، “حواستی پرتی و عدم تمرکز“.

اگر دنبال پیشرفت هستید و میخواهید خیلی راحت هر چیزی که دوست دارید را یاد بگیرید باید این مشکل را حل کنید اگر حل نشود نمی توانید نتایج قابل قبولی بگیرید. در اینجا قرار است در مورد همین موضوع به صورت دقیق و عمیق صحبت کنیم پس همراه ما باشید و ویدیویی که در بخش بالا گذاشتیم را به صورت کامل مشاهده کنید.

چرا حواس پرتیم و چگونه باید تمرکز کنیم؟

چرا حواس پرتیم و چگونه باید تمرکز کنیم؟

اگر میخواهیم این مشکل را رفع کنیم باید ببینیم اصلا چرا حواس پرتیم؟ و سرچشمه حواس پرتی را پیدا کنیم. با این کار خیلی از مسائل حل می شود. در این ویدیو به شما یاد میدهیم که سرچشمه حواس پرتی خود را پیدا کنید.

بعد از اینکه چرایی حواس پرتی را متوجه شدید به سراغ نحوه تمرکز می رویم. چیزی که شدیدا به آن نیاز داریم. شاید بپرسید حالا چگونه باید تمرکز کنیم؟ در این ویدیو به صورت دقیق و عمیق در این مورد هم صحبت می کنیم تا شما هم بتوانید تمرکز خود را به دست بیاورید.

عوامل حواس پرتی و راهکارهای جهت ایجاد تمرکز

عوامل زیادی باعث می شود که ما حواس پرت شویم و باید ببینید کدام عامل ها باعث این موضوع می شوند که شما در زمان یادگیری، کار یا هر چیز دیگه ای تمرکز خود را از دست بدهید و حواس پرت شوید.

راهکارهای زیادی برای ایجاد تمرکز وجود دارد که در ویدیو بالا در مورد این راهکارها صحبت کردیم. حتما از این راهکارها استفاده کنید و نتیجه خود را در بخش نظرات همین پست برای ما هم بنویسید.

 

قبلا ما دوره ای با عنوان متخصص یادگیری برگزار کردیم که خدا را شکر با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده، اگر میخواهید در مورد این دوره آموزشی بیشتر بدانید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید. در صفحه دوره، چند نمونه ویدیو آموزشی قرار دادیم که می تواند به شما کمک کند تا بهتر یادگیری را یاد بگیرید.

دوره متخصص یادگیری
محصول پیشنهادی

دوره متخصص یادگیری

490,000 تومان مشاهده محصول
Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
امید رستمی
پاسخ دهید

یک منبع برای آموزش کتابخانه
mmenu.js
معرفی میکنید

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ امید رستمی
    پاسخ دهید

    سلام آقای رستمی
    لطفا تیکت بزنید
    شما از مشتری های خوبمون هستید می تونید تیکت بزنید و از خدمات ویژه پشتیبانی سایت استفاده کنید
    موفق باشید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید