check home phone-call search send

چطور از برنامه نویسی نهایت لذت را ببریم؟ و بهره وری را افزایش دهیم

تا وقتی که از کار و شغلمون لذت نبریم نمی توانیم خروجی لازم را داشته باشیم بارها با افراد زیادی صحبت کردم و اکثرا نمی‌دانستند چطوری از شغل خود لذت ببرند. حالا این شغل می‌خواهد برنامه نویسی باشد یا هر شغل و کار دیگری. خیلی از مخاطبان سایت و کسانی که در زمینه آموزش برنامه نویسی کار می کنند دنبال جواب این سوال هستند: چطور از برنامه نویسی نهایت لذت را ببریم؟ و بتوانی با کارمان حس بهتری را تجربه کنیم.

شاید در نگاه اول افرادی باشند بگویند برای لذت بردن از برنامه نویسی، باید عاشق آن بود اما خیلی از دوستان فراموش می کنند برای لذت بردن از چیزی باید مهارت لذت بردن را کسب کنیم تا بتوانیم آن چیزی که مد نظرمان است را به دست بیاوریم. قبول دارم عاشق کار مورد نظر، تاثیر بسیار زیادی دارد اما اگر بدانیم چطوری لذت ببریم این حس چندین برابر می شود.

بارها برای خودم اتفاق افتاده با اینکه علاقمند به کاری بودم ولی بعد از مدتی دل زده شده و دیگر آن لذتی که در ابتدای کار میبردم را تجربه نکردم. به خاطر همین مورد است که اصرار دارم حتما مهارت لذت بردن از کار را فرا بگیرید. بخصوص برنامه نویسی که در ابتدا جذاب هستش و اگر ندانیم چطوری با آن تعامل کنیم احتمال دلزدگی به شدت زیاد می شود.

پارامترهای زیادی برای لذت بردن از کار بخصوص برنامه نویسی وجود دارد اما باید چیزهایی را فرا بگیریم که کاربردی و قابلیت اجرا را دارند. اینجا قرار نیست در مورد مسائل تئوری صحبت کنیم. سعی کردم تجربیات چند ساله و تحقیقاتم را در قالب یک ویدیو کوتاه به اشتراک بگذارم تا همه دوستان به جواب سوال: چطور از برنامه نویسی نهایت لذت را ببریم؟ دست پیدا کنند.

چطور از برنامه نویسی نهایت لذت را ببریم؟

چند روزه درگیر تولید این ویدیو آموزشی هستم راسیتش میخواستم گزینه های زیادی را داخلش قرار بدم ولی در نهایت به 13 پارامتر برای لذت بردن از کار بخصوص برنامه نویسی رسیدم. به نظرم اگر بتونیم تعدادی از این پارامترها را رعایت کنیم به نتایج قابل قبولی میرسیم. البته بستگی دارد چطوری آنها را پیاده کنیم.

ایده ساخت این ویدیو زمانی به ذهنم رسید که افرادی زیادی رو میدیم که اصلا از کارشون راضی نبودند و در نهایت لذتی هم نمی بردند. افراد زیادی در مشاغل مختلف که برای خودم عجیب بود. بعدش وقتی یکم بررسی کردم متوجه شدم افراد علاوه بر علاقه به کار، باید مهارت لذت بردن رو هم کسب کنند تا بتوانند تجربه شیرین لذت بردن از کار و شغل را داشته باشند.

این رو هم فراموش نکنیم بعضی از افراد چون یاد نگرفتند از چیزی لذت ببرند اگرم عاشق کارشون باشند بازم آن خروجی لذت بخش برایشان رقم نمی خورد. پس سعی کنید یاد بگیرید. با یادگیری، دنیای جدیدی به روی شما باز می شود که برای خودتان هم شگفت انگیز است.

به نظرم بعد از دیدن این ویدیو علاوه بر اینکه به جواب سوالتان می‌رسید میتوانید بهره وری رو حداقل 20 تا 30 درصد افزایش دهید که در نوع خودش فوق العاده‌ست. پس سریع ببینید و استارت کار رو بزنید.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید