check home phone-call search send

9 گام طلایی برای یادگیری تخصص و مهارت مخصوص شاغلین و افراد کم زمان

خیلی وقت ها دنبال پیشرفت و موفقیت هستیم ولی متاسفانه زمان ممکن را نداریم و همین موضوع باعث می شود اتفاق خاصی در زندگی ما رقم نخورد. خیلی از افراد دنبال یک روش برای یادگیری تخصص و مهارت مخصوص شاغلین هستند تا علاوه بر کار کردن بتوانند تخصص یا مهارتی که نیاز دارند را فرا بگیرند.

راسیتش کلا ماهیت تغییر سخت هستش و اگر دیدید کسی در مورد تغییر با نگاه ساده صحبت می کند باید مقداری به صحبت های آن شخص شک کرد چون کلا تغییر کردن بسیار سخت و میتوان گفت طاقت فرساست، حالا فکر کنید شما هم سر کار میرید و زمان ممکن برای یادگیری تخصص و مهارت را ندارید.

قرار نیست در اینجا در مورد مسائل انگیزشی صحبت کنیم چون کار بنده نیست و علاقه ای به این کار هم ندارم ولی هدف از این مطلب ارائه راهکاری برای جواب دادن به این سوال مهم است: چگونه با زمان کم، تخصص و مهارت یاد بگیریم؟

یادگیری تخصص و مهارت مخصوص شاغلین

خیلی از افراد در تلگرام یا واتس اپ می پرسند آقای همتی، کارم سخت و سنگینه آیا می شود باز تخصص یاد گرفت؟ باید رجوع کنیم به پاراگراف بالا و بگم تغییر کردن ماهیت بسیار سختی دارد ولی اگر کسی بخواهد تغییر کند میتواند، برای این موضوع هم دلیل دارم.

در چند سال اخیر افرادی را دیده ام که وقت بسیار کمی داشته ولی با برنامه ریزی دقیق و درست توانسته اند به آن چیزی که می خواهند برسند. اصل موضوع همینجاست دوستان عزیز، چگونه با زمان کم، تخصص و مهارت یاد بگیریم؟ در این ویدیو میخواهیم به همین موضوع بپردازیم.

اگر شاغل هستی، اگر زمان بسیار اندکی داری و نمی توانی زمان زیادی را صرف یادگیری و آموزش کنید به نظرم این ویدیو برای شماست. در این ویدیو 9 گام طلایی برای یادگیری تخصص و مهارت مخصوص شاغلین و افراد کم زمان ارائه شده است. البته در کنار این 9 گام طلایی، دو نکته مهم هم ارائه شده است که مسیر را برای شما ساده تر می کند و می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

در این ویدیو سعی کردم مسیری فوق العاده و درست را به شما معرفی کنم تا بتوانید نهایت استفاده از آن را ببرید.

اینجا قرار نیست رویا فروشی کنیم و الکی فضا را به سمت مسائل انگیزشی بخصوص مدل زردش ببریم.

در اینجا شما را با واقعیت روبرو می کنم و سعی می کنم راهکار قابل اجرا ارائه کنم.

البته در کنارها سوال های زیادی که در مورد رابطه کمبود زمان و یادگیری پرسیده می شود سوال دیگه ای هم در این بین وجود دارد با عنوان: کارم سخت و سنگینه آیا می شود باز تخصص یاد گرفت؟ که سعی کردم در این مورد هم صحبت کنم که یک ویدیو قابل قبول و کارساز ارائه کرده باشم.

در این ویدیو سعی کردم مسیر رو کوتاه و گام ها را دقیق ارائه کنم. در ابتدا قرار بود بیش از 20 گام ارائه کنم ولی دیدم این مقدار گام و مرحله برای کسی که زمان ندارد و شاغل است بسیار زیاد است پس مسیر را هموارتر کردم و بر اساس شرایط این دوستان عزیز، محتوا ارائه شده است.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
مرضیه
پاسخ دهید

البته باید این رو هم در نظر بگیریم،گاهی وقتا به خاطر چندکارگی و چند وظیفه بودن یادگیری انگار نشدنیه
من کار قبلیم استرس زیادی توش بود و از طرفی چندتا کار رو با هم همزمان انجام میدادم
الان هم خیلی از کارفرماها کار سه چهار نفر رو میدن به یک نفر و همین بمرور واقعا مغز رو نابود میکنه
و همین حجم از استرس و چند وظیفگی به شدت روی یادگیری و تمرکزم اثر منفی گذاشت و بعد از کارم سه چهار ساعت تایم خالی داشتم ولی مشکل این وسط مغز به شدت خستم بود،خیلی تلاش کردم برنامه ریزی کنم و…. ولی واقعا انگار نمیشد و آدم تنبل یا بهانه گیر نیستم
در نهایت بخاطر علاقم به اون چیزی که میخواستم یاد بگیرم ترجیح دادم از اون کار سخت و طاقت فرسا بیام بیرون و تمرکز کاملم رو بزارم روی یادگیری

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ مرضیه
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    واقعیت اینه که تغییر و یادگیری در شرایط این مدلی شدیدا سخت و طاقت فرسا هستش و هیچ کس نمی تونه منکرش بشه
    ولی چیزی که وجود داره افراد زیادی رو دیدم تونستن با همین شرایط تا حدود زیادی تغییر کنند
    قبول دارم واقعا فشار جدیدی به فشارهای قبلی اضافه میشه ولی اینو در نظر بگیرید هستند افرادی که این شرایط رو دارند ولی باز به خاطر زندگی و آینده شون این فشار جدید رو تحمل می کنند و کار رو میبرند جلو
    شما به نظرم کار خوبی کردید و میتونه خیلی بهتون کمک کنه
    ان شالله موفق باشید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید