check home phone-call search send

با برند شدن در برنامه نویسی، درآمدتان را چند برابر کنید

اگر به فکر این هستید از طریق برنامه نویسی درآمد عالی و بالایی داشته باشید (منظورم ماهی 10 15 میلیون نیست خیلی بیشتر از این حرفا) باید به فکر برند شدن در این حوزه باشید. در این ویدیو قرار است در مورد برند شدن در برنامه نویسی صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

قبل از مشاهد این ویدیو پیشنهاد میکنم یک خودکار و دفتر بیارید و چیزهایی که آموزش داده می شود را به صورت کامل و دقیق بنویسید. بدون نوت برداری صد تا ویدیو هم ببینید هیچ اتفاقی رقم نمی خورد.

چیزهایی که در ویدیو برند شدن در برنامه نویسی ارائه شده است حاصل تحقیقات و تجربیات چند ساله خودم در زمینه برندینگ و برنامه نویسی است که باعث می شود شما راه خود را در این بخش پیدا کنید. به نظرم مطالبی که فقط تجربه محور یا فقط تحقیق محور است زیاد به کار نمیاد. محتوا هم باید علمی و تحقیق محور باشد و هم تجربه شده باشد تا بتوان از آن نهایت بهره را برد.

برند شدن در برنامه نویسی

در این ویدیو ابتدا سعی کردیم توضیحاتی در مورد برند و برند شخصی ارائه کنیم که شما درک درست و دقیقی از آن داشته باشید. اینجا قرار نیست کلیشه ای و تئوری صحبت کنیم. مطالب ارائه شده کاملا عملی و قابلیت اجرا را دارد.

با برند شدن در برنامه نویسی، درآمدتان را چند برابر کنید

در این ویدیو، 7 پارامتر مهم برای برند شدن در برنامه نویسی یا هر حوزه دیگر را معرفی می کنیم و در مورد هر کدام توضیحات لازم را ارائه دادیم.

اگر به فکر این هستید در حوزه کاری و تخصصی خودتان، برند شوید و درآمدتان را حداقل دو برابر کنید باید بدانید می خواهید چه مسیری را طی کنید و چه چیزهایی را اجرا کنید تا بتوانید نتایج قابل قبولی را کسب کنید.

به نظرم دیدین این ویدیو از نان شب برای برنامه نویسان بخصوص آنان که به صورت فریلنسری کار می کنند واجب‌تر است. فریلنسرها بدون برند شدن نمی توانند پیشرفت چشم گیری داشته باشند. این ویدیو را ببینید، اجرا کنید و از درآمدتان لذت ببرید. 🙂

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
حمید
پاسخ دهید

عالی بود آقای همتی عزیز 💙


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید