check home phone-call search send

19 دلیل قانع کننده برای راه اندازی سایت در کنار اینستاگرام

اگر سری به شبکه اجتماعی اینستاگرام بزنید متوجه می شوید تعداد زیادی از افراد، کسب و کار خود را در بستر این شبکه اجتماعی بنا کرده اند که وب سایتی ندارند. به نظرم یکی از بازارهای عالی برای طراحان سایت، راه اندازی سایت برای کسب و کارهای اینستاگرامی است.

شاید از خود بپرسید این افراد قبول نمی کنند سایت داشته باشند چون بدون هیچ گونه هزینه از یک بستر رایگان استفاده می کنند. پس چه دلیلی دارد که سفارش برنامه نویسی وبسایت دهند.

در این ویدیو 26 دقیقه ای میخوام به شما یاد دهم چطوری این افراد را قانع کنید که به شما سفارش سایت دهند. فقط باید به صورت حرفه ای این مباحث رو یاد بگیرید که در زمان صحبت در مورد آنها مشکل ایجاد نشود.

در نگاه اول قانع کردن کسب و کارهای اینستاگرامی یا کسب و کارهایی که بر بستر شبکه های اجتماعی فعال هستند برای سفارش سایت کار بسیار سخت و نشدی است ولی اگر بدانید که چه چیزهایی بگویید ساده ترین کار دنیا می شود. چون شما اطلاعاتی در این مورد ندارید ترس از قانع کردن افراد شما را اذیت می کند. بعد از دیدن این ویدیو تمام ترس های شما میریزد و متوجه می شوید باید چه کاری انجام دهید تا سفارش های زیادی دریافت کنید.

19 دلیل قانع کننده برای راه اندازی سایت در کنار اینستاگرام

در این ویدیو 19 دلیل قانع کننده برای راه اندازی سایت در کنار اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی ارائه می کنیم که می تواند هر کسی با هر درجه سختی را راضی کند. کافیه این دلایل را یاد بگیرید و به افراد توضیح دهید که با داشتن سایت چه اتفاقی برایشان رقم می خورد.

این نکته فراموش نشود که سایت و صفحه اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر مکمل هم هستند و هیچ کدام جای دیگری را نمی گیرد. پس مواظب باشید از کلمه جایگزین استفاده نکنید که شدیدا مخرب است و صد در صد مشتری شما قبول نمی کند که سایت جایگزین شبکه های اجتماعی شود. باید در مورد مکمل بودن صحبت کنید و توضیح دهید این دو مکمل هم هستند. البته با دیدن ویدیو کامل متوجه می شوید.

سعی کنید این مطالبی که اینجا مورد بحث قرار میگیرد را نوت برداری کنید (یادداشت برداری) که بعدا بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید. قبلا در مورد نوت برداری پادکست فوق العاده ای منتشر کردیم که هم داخل سایت است هم داخل کانال تلگرام سورس ایران، سعی کنید این پادکست را گوش بدید.

اگر میخواهید PDF آموزشی این ویدیو را داشته باشید کافیه از بخش زیر (جعبه دانلود) آن را دانلود کنید و پرینت بگیرید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید