check home phone-call search send

بزرگترین چالش در ذخیره اطلاعات در حافظه

یکی از چالش های مهمی که با آن روبرو هستیم چالش ذخیره اطلاعات در حافظه است که در عصر جدید شدیدا به آن توجه می شود. روش های زیادی برای این کار ارائه شده است که آنچنان باید و شاید کارساز نبوده و همین امر باعث شده اکثر مطالب کلیشه ای و تئوری باشند.

خیلی از افراد هم دنبال این هستند که مطالب که یاد می‌گیرند را به حافظه بلند مدت بفرستند تا برای همیشه ماندگار باشد و از آن اطلاعات در گذر زمان استفاده کنند. اگر افراد نحوه انتقال اطلاعات به حافظه بلند مدت را یاد بگیرند در زمینه یادگیری و آموزش خیلی جلوتر از بقیه هستند و می توانند مهارت و تخصص های به درد بخوری بیشتر را فرا بگیرند.

در این ویدیو قرار است به صورت دقیق و درست و با ارائه مطالب کاملا علمی در مورد ذخیره اطلاعات در حافظه صحبت کنیم و روشی فوق العاده برای انتقال اطلاعات به حافظه بلند مدت برای همیشه ارائه کنیم.

ذخیره اطلاعات در حافظه

بزرگترین چالش در ذخیره اطلاعات در حافظه

قبل از اینکه در مورد ذخیره اطلاعات در حافظه صحبت کنیم باید ببینیم حافظه چگونه کار می کند؟ و اصلا اطلاعات چگونه بر حافظه وارد می شوند؟ تا اینگونه درک درستی در مورد حافظه پیدا کنیم و در آخر توضیحات لازم در مورد ذخیره اطلاعات را ارائه کنیم.

در این ویدیو 7 دقیقه ای سعی کردیم علاوه بر مطالب بالا، دسته بندی کلی حافظه را هم توضیح دهیم تا خیلی بهتر با حافظه آشنا شوید. دوستان عزیز وقتی درک درستی از حافظه داشته باشید خیلی راحتتر مطالبی که ارائه می کنیم را متوجه می شوید.

 

قبلا ما دوره ای با عنوان متخصص یادگیری برگزار کردیم که خدا را شکر با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده، اگر میخواهید در مورد این دوره آموزشی بیشتر بدانید کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید. در صفحه دوره، چند نمونه ویدیو آموزشی قرار دادیم که می تواند به شما کمک کند تا بهتر یادگیری را یاد بگیرید.

دوره متخصص یادگیری
محصول پیشنهادی

دوره متخصص یادگیری

490,000 تومان مشاهده محصول
Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید