check home phone-call search send

در شرایط بحران، چطور رشد کنیم؟ پشت پرده رسانه ها در این بحران ها

در شرایط بحران، چطور رشد کنیم؟ پشت پرده رسانه ها در این بحران ها

در این روزها درگیر بحران های مختلف هستیم که باعث می شود نتوانیم آنگونه که دوست داریم و می توانیم پیشرفت کنیم. متاسفانه خیلی از افرادی که میشناسم در بحران ها پیشرفت را کلا کنار می گذارند و بیخیال یادگیری و آموزش می شوند.

وقتی این شرایط را دیدم تصمیم گرفتم پادکستی در این باره تولید کنم که بتوانم در مورد رشد در شرایط بحران صحبت کنم. در این پادکست علاوه بر اینکه در مورد بحران های مختلف صحبت شده، اشاره ای به پشت پرده رسانه ها در این بحران ها کرده ام که خالی از لطف نیست و می تواند دید خوبی به شما دهد.

بحران فقط، بحران جهانی مثل کرونا نیست، شاید شخص دچار بحران فردی یا خانوادگی شود. پس احتمال هر گونه بحران در هر شرایطی وجود دارد. این پادکست به شما کمک می کند سریعتر از این بحران ها خارج شوید یا اینکه بتوانید در حین بحران هم پیشرفت داشته باشید.

در شرایط بحران، چطور رشد کنیم؟

مسئله مهمی که وجود دارد خیلی از افراد منتظر این هستند همیشه شرایط خوب و متعادل باشد تا شروع به یادگیری و رشد کنند. ولی اگر زندگی خیلی از افراد بزرگ و موفق دنیا را مطالعه کنید متوجه می شوید این افراد در بحران ها توانسته اند پیشرفت های چشم گیری داشته باشند.

در این پادکست سعی کرده ام راهکارهای خوبی برای عبور از بحران ارائه کنم که می تواند به شما در این زمینه کمک کند. ولی این نکته فراموش نشود که همه چیز به خود شما بستگی دارد که بخواهید رشد کنید یا نه؟، این موضوع بر میگرد به خودتان که در این مسیر قدم بردارید.

سعی کنید مطالبی که در این پادکست به آنها اشاره شده را خوب گوش دهید و راهکارهایی که ارائه می شود را به صورت دقیق اجرا کنید تا بتوانید نتیجه مطلوب را بگیرید.

متاسفانه خیلی از بچه ها فقط شنونده هستند (قبلا خودم هم همین طوری بودم) و هیچ گونه نوت برداری انجام نمیدهند. سعی کنید یک خودکار و کاغذ بیاورید و مطالب را نوت برداری کنید. اینطوری متوجه می شوید باید دقیق چه کاری انجام دهید.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
محمدامین محمدی
پاسخ دهید

بسیار عالی استاد. لب کلام را گفتید. اصلاً رسانه ها کارشان نه موج سواری که خود بحران سازی است. بسیاری از اتفاقاتی را که بالقوه بحران نیستند، رسانه ها تبدیل به بحران می کنند. تنها استادی هستید که در زمینه آموزشی برنامه نویسی با طعم خودسازی فعالیت می کنید. در پناه خداوند باشید.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید