check home phone-call search send

تاثیر ارتباطات در برنامه نویسی

تاثیر ارتباطات در برنامه نویسی

در جامعه امروزی اگر میخواهید رشد کنید و شخص موفق تری باشید باید توجه ویژه ای به ارتباطات خود داشته باشید. سعی کنید این بخش را تقویت و مهارت های آن رای یاد بگیرید. در این پادکست میخواهیم در مورد تاثیر ارتباطات در برنامه نویسی صحبت کنیم.

شاید در نگاه اول کمی خنده دار به نظر برسد که ارتباطات چه ربطی به برنامه نویسی دارد. شاید این سوال پیش بیاد درسته ارتباطات شدیدا مهم و باید تقویت شود ولی ارتباط آن با برنامه نویسی عجیب است.

ببینید دوستان عزیز ما هر تخصص یا مهارتی را که یاد میگیریم اگر قصدمان کسب درآمد از آن است باید بدانیم با ارتباط است که می توانیم در آن حوزه پروژه گرفته یا حتی استخدام شویم. بارها در این مورد صحبت کرده ام که ارتباطات، شاهراه اصلی برای گرفتن پروژه های مختلف است. روش های زیادی برای گرفتن پروژه وجود دارد اما ارتباطات خیلی تاثیر گذار است.

تاثیر ارتباطات در برنامه نویسی

حالا که به اهمیت ارتباطات پی بردیم باید به فکر این باشیم چطوری آن را تقویت کنیم. در پادکست تاثیر ارتباطات در برنامه نویسی، 19 راهکار عملی و قابل اجرا برای افزایش ارتباطات کاری ارائه کردیم که با اجرای آنها می توانید این بخش را تقویت نمایید.

توجه: اگر 50 درصد این راهکارها را اجرا کنید قول میدهم نتایج فوق العاده ای را کسب خواهید کرد. (فقط باید اجرا کنید)

خیلی از برنامه نویسان فقط برنامه نویسی را خوب یاد گرفته اند که کار بسیار درستی است اما یک نکته مهم فراموش شده، اینکه ما انسان هستیم و با ارتباطات می توانیم پیشرفت های بیشتر را داشته باشیم. پس دوستان عزیز شما در هر تخصص یا شغلی که هستید باید بخش ارتباطات را تا می توانید تقویت کنید.

اگر فریلنسری کار می کنید ارتباطات از نان شب برای شما واجبتر است. چون فریلنسرها باید تنهایی پروژه بگیرند و کار بسیار سختی است اما با چند کار ساده مثل ارتباطات کاری می توانید مثل آب خوردن پروژه های مختلفی را دریافت کنید.

برقراری ارتباط درست و بهره‌گیری مناسب از ابزارهای ارتباطی در عصر ارتباطات، در پیشرفت ما و کسب جایگاه اجتماعی بهتر تأثیرگذار است. یادگیری برقراری ارتباط مناسب با مردم، نوعی هنر است.

مطالعه سخنان، نقل قول‌ها و پندهای بزرگان و افراد موفق در مورد نحوه برقراری ارتباط با دیگران در جامعه می‌تواند نقشی کلیدی در تقویت مهارت‌های ارتباطی ما داشته باشیم. ما ذاتاً یا درونگرا هستیم و یا برونگرا. معمولاً تعامل با سایرین برای افراد برونگرا راحت‌تر است، با این حال این مهارتی است که افراد درونگرا و گهگاه خجالتی هم می‌توانند در خود تقویت کرده و پرورش دهند.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید