check home phone-call search send

رازی که از هر شخصی، برنامه نویس میسازد

رازی که از هر شخصی، برنامه نویس میسازد

معمولا برملا شدن یک راز برای خیلی از افراد جذاب و لذت بخش است. حالا این برملا شدن راز میخواهد راز شخصی باشد یا راز یادگیری برنامه نویسی یا هر تخصص دیگری، مهم برملا شدن است. در این پادکست که با عنوان رازی که از هر شخصی، برنامه نویس میسازد ارائه شده است در مورد همین راز میخواهیم صحبت کنیم.

بهتون قول میدم اگر این راز را بدانید می توانید یک برنامه نویسی فوق العاده و درجه یک شوید. البته دانستن راز کافی نیست باید حتما بعد از اینکه متوجه شدید راز چیه، اقدام به اجرای آن کنید تا نتیجه عالی را بگیرید.

شروع این پادکست در مورد یکی از دوستان قدیم خودم است که البته نامی از ایشون برده نشده. این شخص از لحاظ ذهنی شدیدا در سطح پایینی قرار داشت و هر کسی که با این ایشان صحبت می‌کرد متوجه میشد که از لحاظ IQ شدیدا سطح پایینی دارد. (ولی شخصا دوستش داشتم و احترام خاصی براش قائل بودم)

این شخص بعد از مدتی یک از برنامه نویس های فوق العاده در حوزه شبیه سازی و بخش های دیگر شدند و پروژه های فوق العاده ای را نوشته بودند که شخصا شوک شدم و باور پذیر نبود. همه در شوک و تعجب بودیم که تصمیم گرفتم در مورد این موضوع با این دوست عزیز، مکالمه و گپی داشته باشم.

وقتی باهاش صحبت کردم متوجه شدم چه اتفاقی افتاده و بعد از اون جریان برای یادگیری هر چیزی از این راز فوق العاده استفاده می کنم. نکته جالب در مورد این راز اینست که این راز، چیز عجیبی نیست و شاید قبلا آن را شنیده باشیم ولی اینقدر برایمان مهم نبوده است.

رازی که از هر شخصی، برنامه نویس میسازد

اگر دنبال این هستید که یک برنامه نویس حرفه ای و درجه یک شوید پیشنهاد میکنم این پادکست 18 دقیقه ای رو گوش دهید و کامل آن را اجرا کنید تا نتیجه عالی کسب کنید.

کاش چند سال پیش کسی بود که در مورد این موضوع با من صحبت و اهمیت آن را برایم مشخص می کرد تا سریعتر این مسیر را میرفتم. (البته باز جای شکر باقی است که باز میدانم باید چیکار کنم.)

سعی کرده ام پادکست داستان محور باشد تا خسته نشوید و از شنیدن آن لذت کافی را ببرید. کسانی که پادکست های بنده را شنیدن متوجه شدند سعی می کنم داستان وار به همه چیز نگاه کنم چون شخصا عاشق داستان هستم و از شنیدن آن لذت میبرم.

به جرات می توانم بگم این راز، بهترین راز در مورد یادگیری و آموزش برنامه نویس است و میلیون ها تومان ارزش دارد.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 3 دیدگاه
Avatar
عارف
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید. واقعا قبول دارم این رو که با تمرین و تکرار میشه سطح خودمونو ارتقا بدیم .
بخوام مثال بزنم ۳ ماه پیش مبحث تایپ ده انگشتی رو شروع کردم به یادگیری و بعد از حدود یک ماه یادگیری سرعت تایپم به زور به ۲۰ کلمه در دقیقه میرسید (20wpm) و سرعت ۳۰ کلمه یا ۴۰ کلمه در دقیقه اون موقع برام خیلی بود و اصلا فکرشو نمیکردم به این زودیا برسم بهش
روزانه نشستم به صورت پیوسته (البته گاهی این پیوستگی میشکست ولی نه خیلی زیاد) یک ربع تمرین میکردم تایپ سریع رو
الان خداروشکر سرعت تایپم به ۵۰ کلمه در دقیقه رسیده با نوشتار صحیح ۹۵ درصد
البته شاید این سرعت تایپ زیاد نباشه از دید دوستان ولی برای من که الان به این سرعت رسیدم (حداقل برای خودم) افتخاریه .
تشکر از پادکست زیبای شما

Avatar
جواد نجاری
پاسخ دهید

خیلی خیلی ممنونم واقعا نکته ای که گفتین رو میشه به عنوان یک شاه نکته دونست و مدتیه کااااملا بهش ایمان دارم . فقط ببخشید واسه مینی پروژه ها ، همین سورس کدهایی که تو سایت گذاشتین رو کار کنم خوبه ؟


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید