check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

مکان فعالیت طراح وب

دیروز یکی از اعضای کانال آموزش برنامه نویسی سورس ایران سوالی ازم پرسید با عنوان مکان فعالیت طراح وب کجاست؟ راسیتش اول متوجه نشدم منظورش چی هستش بعد ازش خواستم بیشتر توضیح بده بعد متوجه شدم اگر ما طراح وب شدیم باید کجاها فعالیت کنیم چه آنلاین چه حالیت فیزیکی یا همان حضوی، راسیتش اول فکر کردم جوابش مشخص است اما یه ذره بیشتر فکر کردم دیدیم شاید خیلی ها ندونند باید چه کنند.
چون ما در این حوزه فعالیت میکنیم فکر میکنیم چیز خاصی نیست اما واسه کسایی که میخواهند وارد این حوزه شوند شاید گنگ باشد. در این مقاله سعی میکنم مکان فعالیت طراح وب رو مورد بررسی قرار دهم تا در صورتی که وارد این حوزه شدید بدونید باید کجا فعالیت داشته باشید و کجاها کار کنید.

مکان فعالیت طراح وب

مکان فعالیت طراح وب

برای بررسی مکان فعالیت طراح وب میتوانیم به دو بخش مهم اشاره کنیم یکی فعالیت در مکان های فیزیکی و حضوری و دومی فعالیت در اینترنت و فضای آنلاین، سعی می کنیم این دو بخش رو کامل مورد بررسی قرار دهیم. 

فعالیت طراح وب به صورت حضوری و فیزیکی

در این بخش طراح وب معمولا استخدام یک شرکت یا سازمان می شود و به عنوان کارمند شروع به فعالیت میکند و نیازی نیست آنلاین کار کند. تمام پروژه ها وارد شرکت ها می شوند و طراح وب به عنوان کارمند باید این پروژه ها رو انجام دهد. البته خود شخص هم می تواند یک دفتر کار اجاره کند و سفارش به صورت حضوری دریافت کند. معمولا درآمد معقولی بین 2 تا 6 میلیون دارد. (البته بین 1.5 تا 12 میلیون است) البته قبلا در این باره زیاد مقاله نوشتیم مثل درآمد طراحی وب سایت در ایران، کسب درآمد با طراحی سایت و آینده شغلی طراحی صفحات وب که پیشنهاد می شود مطالعه شود. 

در این بخش تمام پروژه به صورت حضوری و فیزیکی دریافت می شود و خیلی خیلی کم به صورت آنلاین پروژه ای دریافت می شود. در این بخش کارفرما بیشتر هزینه می کند.

فعالیت طراح وب به صورت آنلاین

بخش دیگر برای فعالیت طراح وب، فعالیت به صورت آنلاین است که در مورد این مدل مقاله فوق العاده ای در سایت با عنوان بازار کار آنلاین برنامه نویسی منتشر کرده ایم. فعالیت در این حوزه به صورت آنلاین است. یعنی با استفاده ابزارهایی که وجمود دارد شما فعالیت کرده  و کسب درآمد می کنید. معمولا فعالیت از طریق روش های زیر است:

  • سایت راه اندازی کنیم
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، اینستاگرام، تویتر و تلگرام
  • فعالیت در سایت های بازار کار آنلاین

فعالیت طراح وب به صورت آنلاین

سایت راه اندازی کنیم

اولین مکان برای فعالیت طراح وب، سایتی است که راه اندازی کرده است. کسی که طراح وب است حتما باید یک سایت شیک و فوق العاده داشته باشد. در این سایت حتما باید بخش نمونه کار و رزومه داشته باشید و بخش بلاگ همیشه فعال باشد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، اینستاگرام، تویتر و تلگرام

کسی که طراح سایت است حتما باید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد بخصوص در لینکدین و تویتر، البته اینستاگرام هم گزینه خوبی است. سعی کنید بیشتر فعالیتتون در حول محور آموزش و ارائه نمونه کار باشد. در لینکدین بخش رزومه خودتون رو کامل کنید چون خیلی خیلی تاثیر گذار است. 

فعالیت در سایت های بازار کار آنلاین

یکی دیگر از مکان های فعالیت طراح وب، سایت های بازار کار آنلاین است. سایت هایی مثل پونیشا و پارس گدرز که باید شما حضور داشته باشید و به صورت مداوم فعالیت داشته باشید. 

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید