check home phone-call search send

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی

در این چند ماه اخیر به کرار سوال در مورد لپ تاپ مناسب برنامه نویسی داشته ایم طوری که هفته ای چند ساعت خودم برای پیدا کردم لپ تاپ مناسب برای کاربران صرف می شد. امروز تصمیم گرفتم مقاله ای با عنوان بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی بنویسم و به دوستان معرفی کنم. در این مقاله ابتدا ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه نویسی را مورد بررسی قرار میدهیم و بعد بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی را معرفی می کنیم. بعد از اینکه این مباحث رو پشت سر گذاشتیم چند ایت جهت خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی معرفی می کنیم. 

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی

ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

قبل از بررسی ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه نویسی، باید این رو متذکر شوم شما هر سیستم یا لپ تاپی داشته باشید حتی اگر مال 10 سال پیش باشد باز هم می توانید با آن برنامه نویسی کنید پس بهانه ای برای یادگیری برنامه نویسی وجود ندارد. این مقاله برای کسانی هستش که می خواهند هزینه کنند و لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تهیه کنند.
متاسفانه می بینم کسانی که به خاطر نداشتن لپ تاپ یا سیستم قوی کلا برنامه نویسی رو شروع نمی کنند و همش بهانه نداشتن ابزار مناسب رو دارند باید بگویم شما حتی اگر سیستم یا لپ تاپ رو نداشته باشید بازم می تونید روی برگه کدهای خودتون رو بنویسید پس لطفا این بهونه رو کلا فراموش کنید.
خب اولین چیزی که باید مد نظر قرار بدیم ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه نویسی می باشد و باید ببینم اگر می خوایم برنامه نویسی شروع کنیم لپ تاپ ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد. چون وقتی می خوای لپ تاپ برای برنامه نویسی تهیه کنید اینقدر تعداد برندها  و مدل های زیاد است که به شدت آدم گیج می شود. 

توجه: اولین چیزی که در هنگام انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی باید مد نظر قرار داد بحث هزینه ای است که می خواهید برای لپ تاپ کنید. به قول معروف هر چه قد پول بدی همون قدر هم آش میخوری. پس بر اساس بودجه ای که دارید می توانید لپ تاپ انتخاب کنید. (در حال حاضر که این مقاله رو مینویسم (آذر 97) قیمت سخت افزار به خصوص لپ تاپ به شدت بالا رفته و متاسفانه قدرت خرید پایین آمده است. ولی من سعی می کنم در هر رنج قیمتی چند نمونه خوب ارائه دهم.)

1- قابلیت جابجایی
لپ تاپ ها در سایز ها و اندازه های مختلف ارائه میشوند. شما باید دریابید که لپ تاپ مورد نیاز شما تا چه اندازه قابل حمل باشد.

اگر نیاز زیادی به جابجایی لپ تاپ ندارید و گاها نیاز به جابجایی آن پیدا میکنید. بهتر است یک لپ تاپ ۱۵ اینچی را در نظر بگیرید که دارای مشخصات بالاتر و فضای صفحه نمایش بالاتر برای کار های چند وظیفه ای است.

اگر شما در مکان های مختلف کار میکند و زیاد در سفر هستید.لپ تاپ ۱۳ الی ۱۴ اینچ ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. که دارای وزن کمتر و عمر باتری بیشتری هستند.

اگر یک لپ تاپ از نوع ۲in1 را در نظر دارید؛ برخورداری از صفحه نمایش لمسی دلیل مناسبی برای هزینه بیشتر نیست من پیشنهاد میکنم از خرید لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی خودداری کنید.

2- صفحه نمایش
بارها شنیده ایم که می گویند: نیازی نیست که صفحه نمایشی با کیفیت خوبی بر خوردار باشه چون کار تو برنامه نویسیه و کاری با کیفیت اون نداری. باید بگویم این جمله اشتباست و اصلا تحت تاثیر این جمله قرار نگیرید.

صفحه نمایش یکی از مهمترین ویژگی های لپ تاپ هاست؛ مخصوصا برای برنامه نویسان. اشتباه رایج افراد برای خرید یک لپ تاپ برای برنامه نویسی عدم اهمیت دادن به صفحه نمایش است. توسعه اپلیکیشن ها نیازمند خیره شدن ساعت ها به صفحه نمایش است که این باعث ایجاد خستگی چشم ها و آسیب دیدن آن ها میشود. البته نیازی به خرید یک صفحه نمایش ۴K نیست بخصوص زمانی که همراه با افزایش هزینه و مصرف زیاد باتری میشود.

با این وجود هر کاری که میکنید به هیچ عنوان صفحه نمایشی کمتر از Full HD 1920 x 1080 نخرید. همچنین مطمعن شوید که صفحه نمایش آن دارای زاویه دید مناسب باشد. حتما نوع صفحه نمایش مات باشد و از خرید صفحه نمایشی از نوع براق خودداری کنید.

3- قدرت پردازنده (cpu)
یکی از مهمترین چیزها در انتخاب لپ تاپ مناسب برنامه نویسی، قدرت پردازنده (cpu) لپ تاپ می باشد. cpu لپ تاپ شما تاثیر زیادی بر روی عملکرد آن دارد بنابراین این گزینه اهمیت بیشتری نسبت به دیگر موارد دارد؛ انواع مختلفی از پردازنده ها و با مشخصات متفاوتی وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که این مشخصات را در نظر بگیرید. برخی از مهمترین آنها عبارت اند از اندازه حافظه cache، تعداد هسته، فرکانس پردازنده و نوع طراحی برای تخلیه حرارت.

به طور کلی، یک پردازنده core i7 یا حد اقل core i5 با فرکانس حداقل ۲٫۵ گیگاهرتز و بیشتر مناسب است.

4- حافظه RAM
شما به رم بیشتر نیاز دارید اگر شما از IDE هایی ازقبیل Eclipse یا android studio و… کار کرده باشید متوجه آن خواهید شد که آن ها در حال جوییدن Ram هستند. 🙂

فکر نمیکنم با کمتر از ۴ گیگابایت رم بتوان به صورت جدی برنامه نویسی کرد. حداقل رم مورد نیاز برای این کار ۸ گیگابایت میباشد. اگر پول بیشتری دارید روی ۱۶ گیگابایت رم میتوانید حساب کنید.

بیشتر از ۱۶ گیگابایت نیاز نمیباشد مگر این که کار شما خیلی خاص باشد مثل اجرای چندین ماشین مجازی روی لپ تاپ و از این قبیل کار ها.

5- نوع حافظه و ظرفیت آن
دارا بودن یک هارد SSD را در اولویت های خود قرار دهید. این نوع حافظه باعث بهبود قابل توجهی از سرعت پردازش نسبت به هارد های HDD خواهد شد. در هر عملیاتی باعث افزایش سرعت خواهد شد در کار هایی مثل بوت شدن سیستم عامل، کامپایل کردن کد، راه اندازی برنامه ها، و لود کردن پروژه ها.

یک حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت مناسب است و اگر میخواهید پول بیشتری خرج کنید ۵۱۲ گیگابایت و یا ۱ ترابایت میتواند ایده آل باشد.

اگر هزینه برای شما مهم است میتوانید یک هارد SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت انتخاب کنید و در کنار آن از یک هارد اکسترنال برای نگهداری فایل هایی از نظیر فیلم ها و موسیقی و … استفاده کنید. منظور این است که سیستم عامل و برنامه های مورد نیاز (که نیازمند سرعت زیاد در اجرا شدن دارند) را بر روی هارد ssd نصب کنید و فایل های غیر ضروری را بر روی هارد اکسترنال بریزید.

6- کیبورد
وقتی دنبال انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی می باشد حتما حتما باید به کیبورد توجه ویژه داشته باشید. شما نمیتوانید کیفیت صفحه کلید را در نظر نگیرید. در حالی که روزانه ساعت ها باید با آن کار کنید. چیزی که باید در انتخاب کیبورد در نظر بگیرید این است که کیبورد شما دارای کلید هایی نرم و از نظر طراحی کلید ها نه خیلی به هم نزدیک باشند نه خیلی از هم دور باشند.

داشتن کیبوردی که نور پس زمینه دارد چیز بدی نیست اما برای یک برنامه نویس نیازی به نگاه کردن به کلید های صفحه نمایش، با تایپ ۱۰ انگشتی نیست بهتر است تایپ ۱۰ انگشتی را خوب یاد بگیرید زیرا در برنامه نویسی کیبورد شما صلاح شماست.

7- باتری
اگر بیشتر وقت خود را در نزدیکی یک منبع برق صرف کنید، عمر باتری خوب ممکن است برای شما مهم نباشد. اما اگر اینطور نیست پس مهم است یک باتری با قابلیت نگهداشتن ۶ ساعت شارژ ایده آل است.

8- گرافیک
گرافیک برای اهداف برنامه نویسی بسیار مهم نیست. میتوانید از یک گرافیک سرخود استفاده کنید و به جای هزینه آن به هارد و سی پی یو خود بیشتر بها بدهید. البته باید ببینید کار شما چیست برای مثال یک برنامه نویس php اصلا نیازی به گرافیک ندارد، اما کسی که کارش بازی سازی است قطعا نیازمند گرافیک خیلی بالا میباشد.

نکته مهم: اگر بودجه پایینی دارید پیشنهاد می کنم لپ تاپی رو انتخاب کنید که بدون سیستم عامل باشد چون اگر سیستم عامل روی آن نباشد هزینه آن مقداری کاهش پیدا می کند. 

ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی

بعد از اینکه ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه نویسی را مورد بررسی قرار دادیم حال می خواهیم در قالب یک لیست، حداقل سخت افزار مورد نیاز یک کامپیوتر برای برنامه نویسی را ارائه دهیم. اگر بخواهیم بگیم بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی چه لپ تاپی هست باید این حداقل ها رو داشته باشد. در دو لیست زیر، حداقل و حداکثر سخت افزار مورد نیاز یک کامپیوتر (لپ تاپ) برای برنامه نویسی را شرح داده ایم.

حداقل سخت افزار مورد نیاز یک کامپیوتر برای برنامه نویسی

  • ۴ گیگابایت حافظه Ram
  • ۱۲۸ گیگابایت هارد SSD
  • ۵۰۰ گیگابایت حافظه Hdd
  • سی پی یو مدل intel Core i5
  • صفحه نمایش با Full HD 1920 x 1080

حداکثر سخت افزارمورد نیاز یک کامپیوتر برای برنامه نویسی به صورت جدی

  • ۱۶ گیگابایت حافظه Ram
  • ۲۵۶ گیگابایت هارد SSD
  • ۱ ترابایت حافظه Hdd
  • سی پی یو مدل intel Core i7
  • صفحه نمایش بالا تر از Full HD 1920 x 1080 

قیمت لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

قیمت لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

خب تا این لحظه توضیحاتی در مورد ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه نویسی ارائه دادیم و حداقل و حداکثری ها رو مشخص کردیم حال میخواهیم در مورد قیمت لپ تاپ مناسب برنامه نویسی صحبت کنیم و چند نمونه رو ارائه دهیم. اگر به فکر خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی هستید پیشنهاد میکنم حتما از لپ تاپ های زیر دیدن کنید. 

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تا 3 میلیون (بین 2.5 تا 3 میلیون)

در این وضعیت نا به سامان بازار خیلی سخت هستش بخوای لپ تاپ با قیمت سه میلیون پیدا کنید. اگر می تونید دنبال لپ تاپ های استوک خوب بگردید اگر هم میخواید حتما نو باشه و تا حدودی کار برنامه نویسی شما رو راه بندازی به نظرم گزینه های زیر قابلیت بررسی رو دارند. (این لپ تاپ هایی که معرفی می کنم زیاد قوی نیستن چون با سه میلیون نمیشه بیشتر از این ها تهیه کرد.)

  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 110 – K
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V310 – R
  • لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل N22
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 120s N3350
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 110 N3060
  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوز مدل VivoBook Max X541SA N3060

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تا 5 میلیون (بین 4 تا 5 میلیون)

اگر بودجه شما تا 5 میلیون هستش دست شما کمی بازتر هستش و می توانید انتخاب های بیشتری داشته باشید. در بخش زیر بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی در رنج قیمت 5 میلیون تومان رو معرفی کرده ایم.

  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X541UA – DM2223
  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – B
  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ASUSPRO P2540NV – A
  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل X541UV – P
  • لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15-bs019ne
  • لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل bs095nia -A
  • لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15-bw096nia
  • لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15-bw094nia
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – FA
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 320 – AO
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – G
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V310 – V

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تا 8 میلیون (بین 7 تا 8 میلیون)

اگر می خواهید تا 8 میلیون هزینه کنید دستتون بیشتر باز میشه و می تونید از بین تعداد زیادی لپ تاپ یکی رو انتخاب کنید. البته فکر نکنید یک ابر قول می تونید انتخاب کنید. با این قیمت می تونید یک لپ تا معمولی و نسبتا خوب انتخاب کنید. در بخش زیر 5 مدل لپ تاپ معرفی کردیم که بین 7 تا 8 میلیون بودجه می خواند.

  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل – A540UP – B
  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل X541UV – N
  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل R556QG- A
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ThinkPad E580 – B
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 320- AD

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تا 11 میلیون (بین 10 تا 11 میلیون)

اگر می توانید مبلغی بین 10 تا 11 میلیون هزینه کنید شاید بتوان یک لپ تاپ قابل قبول تهیه کرد. در بخش زیر تعدادی لپ تاپ خوبی در این رنج قیمت معرفی کرده ایم که پیشنهاد می کنم حتما مورد بررسی قرار دهید. 

  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook K570UD – A
  • لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R419UN – B
  • لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل R542UN- F
  • لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G5 – C
  • لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15-bs193nia
  • لپ تاپ 14 اینچی اچ پی مدل Pavilion x360 – 14-ba002ne
  • لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ThinkPad E580 – D
  • لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Inspiron 5570-DEY
  • لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Inspiron 5570-DEL

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تا 15 میلیون (بین 14 تا 15 میلیون)

اگر بودجه شما به 15 میلیون برسد قاعدتا می توانید گزینه های خیلی بهتری رو انتخاب کنید. در بخش زیر تعدادی لپ تاپ با این بودجه رو معرفی کرده ایم. که می توانید این مدل ها رو هم مورد بررسی قرار دهید. 

  • لپ تاپ 15 اینچی ام اس آی مدل GE63 7RC Raider
  • لپ تاپ 14 اینچی اچ پی مدل Pavilion x360 – 14-ba105 – A به همراه قلم نوری
  • لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G5 – I
  • لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Book
  • لپ تاپ 13.3 اینچی دل مدل Inspiron 5379 Y

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تا 20 میلیون (بین 18 تا 20 میلیون)

شاید یکم تعجب کنید با این قیمت ها، ولی راسیتش اگر یک لپ تاپ عالی می خواید حتما باید بالای 20 میلیون هزینه کنید. در بخش زیر تعدادی لپ تاپ از رنج قیمت 18 تا 20 میلیون معرفی کرده ایم که می توانید این مدل ها رو هم مورد بررسی قرار دهید. 

  • لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MPXT2 2017
  • لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MPXV2 2017 همراه با تاچ بار
  • لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل ThinkPad T470P – C
  • لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Book

نتیجه گیری:
دوستان عزیز اگر شما میخواید برنامه نویسی کار کنید نیاز نیست حتما یک سیستم یا لپ تاپ خیلی قوی داشته باشید برای ابتدای کار همین سیستم ها و لپ تاپ های عادی و معمولی کافی هست، مهم شروع برنامه نویسی می باشد که استارت بزنید. سعی کنید زیاد درگیر این حاشیه ها برای یادگیری برنامه نویسی نشید. 

نکته مهم: این لپ تاپ هایی که ما معرفی کردیم فقط نمونه بود شما وقتی می خواید اقدام به خرید یک لپ تاپ مناسب برنامه نویسی کنید حتما حتما باید خودتون بیشتر تحقیق کنید و بر اساس نیاز و بودجه ای که کنار گذاشته اید خرید کنید.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 162 دیدگاه
Avatar
asieh
پاسخ دهید

سلام وقتتون بخیر
لپ تاپی با هارد SSD وcore i5 رم حداقل ۸ باشه 15اینچ باشه تا 12 میلیون چی پیشنهاد می کنید ؟؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ asieh
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    مگه استوک و دسته دو بگیرید دوست عزیز
    با این مبلغ خیلی سخته این مشخصات رو بتونی لپ تاپ نو بگیری
    مگه نویی که از لحاظ کانفیگ سخت افزاری ضعیف باشه

Avatar
پارسا
پاسخ دهید

سلام وقتتون بخیر، من یه لپ تاپ برای برنامه نویسی هوش مصنوعی (یادگیری عمیق) میخاستم چه لپ تاپی رو پیشنهاد میکنید؟
لپ تاپ پیشنهاد میکنید یا PC

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ پارسا
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    بستگی به بودجه شما داره
    و اینکه برای خرید لپ تاپ یا pc باید ببینید جا دارید و اینکه جا به جایی زیادی دارید یا نه

      Avatar
      پارسا در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      سلام، بودجه مهم نیست جابه جایی کم هست شاید یکی 2 بار، عملکرد pc بهتر از لپ تاپ درسته؟

        Avatar
        پشتیبان سورس ایران در پاسخ پارسا
        پاسخ دهید

        اگه بودجه مشکلی ندارید می تونید تا 200 میلیون هزینه کنید؟
        اگر جا به جایی ندارید بهترین گزینه pc هستش

          Avatar
          پارسا در پاسخ پشتیبان سورس ایران

          بله تا 200 تومن مشکلی نیست، فقط gpu حتما باید rtx ti باشه مدل های دیگه زیاد خوب جواب نمیدن

          Avatar
          پشتیبان سورس ایران در پاسخ پارسا

          پیشنهاد میکنم با یک کارشناس حرفه ای سخت افزار صحبت کنید
          اینجوری بهتر باشه

Avatar
سهراب
پاسخ دهید

سلام و خسته نباشید
با در نظر گرفتن اینکه برنامه نویس هستم و به کارای گرافیکی از نظیر پریمیر و فوتوشاپ کار میکنم تا ۵۰ تومن چی پیشنهاد میکنید و اینکه من تا الان مک پرو ۱۵ اینچ ۲۰۱۱ داشتم و به 256ssd ارتقا دادم بعد چند سال و خیلی راضی هستم میخوام با این مشخصات یه لپ تاپ عمری کنار این لپ تاپ داشته باشم چی پیشنهاد میکنید؟!

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ سهراب
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    واقعیتش الان نوسان بازار شدیدا زیاده
    پیشنهاد میکنم تو دیجی کالا لپ تاپ های مختلف در رنج 50 تا 60 میلیون رو ببینید
    اگه با مک پرو مشکلی ندارید به نظرم میتونه گزینه جذابی باشه

Avatar
parmidaa
پاسخ دهید

سلام
لپ تاپ های سامسونگ برای برنامه نویسی خوب هستن؟
میشه لپ تاپ خوبی حدود 35 میلیون معرفی کنید
ممنون

Avatar
زهرا
پاسخ دهید

سلام وقت بخیر
برای آنالیز دیتا که بعضا روی دیتابیس های سنگین و دیتا با حجم های زیاد برنامه نویسی میشه چه لپتاپی رو پیشنهاد میدید؟
مواردی که بیشتر از نظرم مهم هست:
cpu قوی(core i7)
نمایشگر fhd
14 اینچ یا ١٣/۵
کیفیت باتری هم مناسب باشه
اگر ممکنه گزینه های ممکن رو بفرمایید، قیمت هم به تبع هرچی کمتر بهتر.
ممنون از پاسخگویی شما

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ زهرا
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    برای خرید سیستم یا لپ تاپ باید نهایت بوده خودتون رو مشخص کنید.
    بودجه مشخص باشه انتخاب خیلی ساده میشه

Avatar
negin
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید. به نظرتون مدل های مک بوک ایر برای برنامه نویسی با متلب مناسب هستن؟

Avatar
امیر حسین لاهوتی
پاسخ دهید

برای برنامه های ادوبی مثل پرینتر افتر افکت فوتوشاپ چه لپتاپی مورد نظرتون هست ۱۵ تا ۱۶ تومن

Avatar
حامد
پاسخ دهید

سلام عزیز جان
بهترین لپتاپ از هر لحاظ برای برنامه نویسی و با نمایشگر 15 اینچ بدون محدودیت قیمت از نظر شما چیه؟؟

Avatar
Zahra
پاسخ دهید

سلام روزبخیر،لپتاپی برای حرفه برنامه نویسی که حداقل تا10سال نیاز به عوض کردنش نباشه،و همه مسائل مربوط به برنامه نویسی پشتیبانی کنه،چی معرفی می کنید؟قیمت بین10تا18 م باشه

Avatar
سونیا
پاسخ دهید

سلام وقتتون بخیر
من یه لپ تاپی میخوام که حافظه داخلیش ssd ۲۵۶ باشه
وcore i7 و رمش حداقل ۸ باشه و ۱۳ یا ۱۴ اینچ باشه . صفحه نمایش هم مات باشه . تا ۱۷ میلیون بنظرتون چه لپ تاپی خوبه ؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ سونیا
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    با 17 تومن می تونید یه لپ تاپ ایسوس یا لنوو بگیرید مثلا گزینه های زیر:
    لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Legion Y540 – C
    لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook R564FJ-P

Avatar
حسین
پاسخ دهید

سلام و عرض ادب برای شروع برنامه نویسی و وبگردی و وبلاگ نویسی چه لپ تاپی رو پیشنهاد میکنید
لپ تاپ استوک
HP Elitebook 840 G3 Core i7-6600
حافظه رم:۴ گیگ
حافظه داخلی:۵۰۰ گیگ
صفحه نمایش :۱۴ اینچ
مناسبه
تا۷ تومان چه لپ تاپی رو پیشنهاد میکنید ؟
باتشکر

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ حسین
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    برای اول کار خوبه به نظرم
    اگر کلا 7 تومن دارید پیشنهاد میکنم لپ تاپ استوک بگیرید
    موفق باشید

Avatar
Sajad
پاسخ دهید

با سلام
داخل لپ تاپ های توی رنج ۲۰ به بالا لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MPXT2 2017 که نصف این چیزایی که گفتین رو هم نداره(صفحه مات رم۸ سرعت فرکانس حداکثر۲.۵Hz) اینا که حداقل ها بود با این حال بازم این لپ تاپ خوب هست یا فقط داره پول مارکشو میگیره؟ اگه جواب بدین ممنون میشم

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Sajad
    پاسخ دهید

    سلام سجاد جان
    ببین شرایط محصولات شرکت اپل فرق داره
    واقعا اپل وقتی میگه این لپ تاپ 8 گیگ رم داره واقعا 8 گیگه و فوق العاده خود کانفیگ شدن
    محصولات اپل فوق العاده با کیفیت هستند
    اگر مشکلی باهاشون نداری به نظرم بگیر
    موفق باشید

Avatar
Amir
پاسخ دهید

سلام یه لپتاب با قیمت حدود ۱۰ میلیون برای برنامه نویسی چی پیشنهاد. می کنید

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Amir
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    پیشنهاد میکنم لپ تاپ های زیر رو مورد بررسی قرار دهید:
    لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-55G-59QU
    لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA1023-A

Avatar
razi
پاسخ دهید

سلام
من میخواستم بدونم برای کسی که میخواد١٩-٢٠تومن هزینه کنه لپتاپ ASUS ZenBook UX433FN رو تواین رنج قیمت پیشنهادمیدین..؟
واینکه کلاتواین رنج چه برندیُ پیشنهادمیدین..؟(برای برنامه نویسی وکاربری عادی..)

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ razi
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    با این پول می تونید از برند لنوو یک گزینه رو انتخاب کنید
    من گزینه زیر رو پیشنهاد میدم:
    لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Legion Y540 – C

Avatar
ملینا
پاسخ دهید

سلام من تازه میخوام برنامه نویسی رو شروع کنم.با بودجه ی 6 تومن چه لپ تاپی رو برای این کار پیشنهاد میدید؟ برای تدوین هم مناسب باشه فقط نمیخوام لپ تاپ استوک بخرم

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ ملینا
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    به نظرم با این هزینه استوک بگیرید خیلی بهتر باشه
    یه لپ تاپ میانه رده خوب بالای 15 میلیون هزینه میبرد
    موفق باشید

Avatar
وحید
پاسخ دهید

باسلام
نظر شما در مورد لپ تاپ های
1- VivoBook K571GD – P
2- VivoBook K571GT – P
برای برنامه نویسی چیست؟

Avatar
سارا
پاسخ دهید

سلام نظرتون در مورد لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad S540 – K چی هست؟ خوبه یا نه؟
تو رنج 10-15 تومن چه لپ تاپ هایی خوبن برای برنامه نویسی؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ سارا
    پاسخ دهید

    اینم گزینه خوبیه
    اخه 10 تا 15 خیلی فاصله هستش
    دقیق بگید چه قد میخواید هزینه کنید تا دقیق بگیم چی بگیرید
    اینجوری بهتره

      Avatar
      سارا در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      در حد 14-15 تومن بنظرتون چه لپ تاپی خوبه؟
      ممنون از راهنماییتون

        Avatar
        پشتیبان سورس ایران در پاسخ سارا
        پاسخ دهید

        این گزینه ها رو بررسی کنید:
        لپ تاپ 13 اینچی ایسوس مدل Zenbook UX331UN – A
        لپ تاپ 15 اینجی لنوو مدل ThinkBook 15 – A

Avatar
Farnoosh
پاسخ دهید

سلام با توجه به نرخ قیمت امروز اسفندنودهشت…. میشه ی لپ تاپ خوب جهت برنامه نویسی از برند ایسوس یا دل تو رنج قیمت حداکثر ۱۳ تومان معرفی کنید؟؟ واینکه برند ایسوس و دل و اچ پی کدومشون بهتره ؟ اخه اچ پی هم زیاد معرفی کرده بودید

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Farnoosh
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    همشون خوبن
    دیگه بر اساس پولی که دارید یکی رو انتخاب کنید
    خودتونم باید بیشتر پیگیرش باشید
    ما فقط چند مدل رو معرفی می کنیم
    چون دارید 13 میلیون هزینه می کنید پس تحقیق بیشتری انجام بدید
    لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA1031-F
    لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G6 – F
    لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Inspiron 3593 – D
    لپ تاپ 13 اینچی ایسوس مدل VivoBook S330FL – MR
    لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad S540 – K

Avatar
شقایق
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید.
میشه تا رنج قیمت ۱۰ میلیون لپ تاپ برای برنامه نویسی بهم معرفی کنید؟؟
البته چشمم هم ضعیفه برای انتخاب صفحش گفتم . ممنون از شما

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ شقایق
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    گزینه زیاد هستش
    می تونید دو سه تومن دیگه بذارید روش ؟

      Avatar
      شقایق در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      نه والاه همینقدر میتونم هزینه کنم .

        Avatar
        پشتیبان سورس ایران در پاسخ شقایق
        پاسخ دهید

        سلام
        وقت بخیر
        شما دو گزینه جلو رو دارید
        یکی لپ تاپ نو بگیرید یا اینکه لپ تاپ استوک
        اگه جای مطمئن رو میشناسید به نظرم استوک قوی بگیرید
        اگر نه از بین موارد زیر یکی رو انتخاب کنید
        لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook K543UB – NP
        لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – AC
        لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – PM
        لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 130 – PPQ
        موفق باشید

Avatar
سارا
پاسخ دهید

سلام میشه با توجه ب لپ تاپ های موجود الان چند تا لپ تاپ پیشنهاد بدین ک 20 یا بالای 20 میلیون باشه. البته مخصوص برنامه نویسی.

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ سارا
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    بله
    میتونید از مدل های زیر دیدن کنید:
    لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Legion Y545 – D
    لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming – DK0139TX – A

Avatar
الی
پاسخ دهید

سلام.
میشه تا 15 میلیوت یا 17 میلیون یه لپ تاپ برای برنامه نویسی معرفی کنید. lenovo یا MSI. نظرتون راجب کدوم برند مثبت تره؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ الی
    پاسخ دهید

    گزینه های زیر رو پیشنهاد میدم:
    لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Strix ROG G531GT – A
    لپ تاپ 17 اینچی ایسوس مدل ROG GL702ZC – A
    لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming – DK0135TX – B
    لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-52-79NY-A
    لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-54 – C

Avatar
علی
پاسخ دهید

سلام وقت بخیر
من میخوام یه لپتاپ حدود 13.5 بخرم، یکی از دوستان asus k570ud رو پیشنهاد دادن، میخواستم بدونم توی این قیمن آیا لپتابای بهتری وحود نداره؟ بهینه ترین پیشنهاد شما چیه؟
با سپاس فراوان

    Avatar
    علی در پاسخ علی
    پاسخ دهید

    یه سوال دیگه اینکه k570 فقط رم 12 داره؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی
    پاسخ دهید

    سلام
    صد در صد 13.5 میخواید هزینه کنید
    نمی تونید 15 تومنش کنید تا یه مدل خوب بهتون معرفی کنم

      Avatar
      علی در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      دورد دوباره
      بله تا 15 میتونم اوکی منم، پیشنهادتون چیه؟

        Avatar
        پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی
        پاسخ دهید

        به نظرم اینا خوبن
        لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook Pro 15 N580GD – AP
        لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-51-793K

Avatar
Navid
پاسخ دهید

سلام . برای برنامه نویسی جاوا بین این دو کدوم بهتره???
Asus vivo book N580gd
یا
Lenovo IdeaPad L340-A

Avatar
یوسف
پاسخ دهید

سلام. بودجه من بین ۵ تا ۶ میلیونه. بنظرتون چه لب تاپی تهیه کنم؟
ممنونم

    Avatar
    یوسف در پاسخ یوسف
    پاسخ دهید

    برای کارهای برنامه نویسی و ساخت سایت میخاستن

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ یوسف
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    به نظرم یه لپ تاپ استوک بگیرید خوبه
    خیلی گزینه خوب وجود داره ولی استوک ها به نظرم خیلی خوب هستند

Avatar
امیرمهدی
پاسخ دهید

برای برنامه نویسی مک بوک پرو 2017 خوبه یابرند ایسوس؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ امیرمهدی
    پاسخ دهید

    بستگی داره می خوای تو چه حوزه ای کار کنی

    Avatar
    هومن در پاسخ امیرمهدی
    پاسخ دهید

    هیچکدوم Dell XPS 15 بهترین لپ تاپ مختصه برنامه نویسیه

Avatar
امیرمهدی
پاسخ دهید

سلام.ممنون از مقالتون . بودجه من ده تا یازده میلیونه چه لب تابی پیشنهاد میکنید؟برای برنامه نویسی وطراحی وب سایت

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ امیرمهدی
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    گزینه های زیادی هستش
    به نظرم یکی از گزینه های زیر رو انتخاب کنید
    لپ تاپ ۱۳ اینچی ایسوس مدل VivoBook S330UN – MR
    لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل VivoBook S430FN- A
    یا
    لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل FX570UD – HC

Avatar
سمیه
پاسخ دهید

سلام، ممنون از پست خوبتون. برای کسی که هم به گرافیک علاقه داره و هم کار برنامه نویسی انجام میده تا رنج دوازده تومن چی پیشنهاد میدید؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ سمیه
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    گزینه های زیادی هستش
    به نظرم یکی از گزینه های زیر رو انتخاب کنید
    لپ تاپ 13 اینچی ایسوس مدل VivoBook S330UN – MR
    لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook S430FN- A
    یا
    لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل FX570UD – HC

Avatar
مهدی ذوقی
پاسخ دهید

سلام و عرض ادب
به نظر شما لپ تاپ با گرافیک آنبرد که cpu i5 یا i7 داره با ۸ گیگ رم مناسب برنامه نویسی هست؟
و اینکه اگه میشه لپ تاپ با قابلیت حمل بالا (سبک بودن ) که مناسب برنامه نویسی باشه معرفی کنید
بودجه من نهایتا ۱۰ تومن هست

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ مهدی ذوقی
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    با ده تومن خیلی چیزای خوب میشه گرفت
    البته نه عالی ولی در حدی که بشه باهاش برنامه نویسی کرد میشه
    و مشکلی نداره
    از گزینه های زیر یکی رو انتخاب کنید
    لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook K570UD – K
    لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 -BQ
    لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – B

Avatar
ابوالفضل
پاسخ دهید

سلام
من ترم یک علوم کامپیوترم ودارم برنامه نویسی روشروع میکنم..بنظرتون چه سیستمی مناسب تره..تاسه تومن یاسه ونیم میتونم هزینه کنم..

Avatar
سعید
پاسخ دهید

سلام وقت بخیر
اول از همه مرسی برا مطالب عالی
دوم اینکه من تازه وارد برنامه نویسی شدم و لب تاپی نیاز دارم که cpu حداقل 5رو داشته باشع
بودجمم کمه در حد 2 میلیون
چیزی هست الان تو بازار؟
و اینکه دست دو قوی بخرم بهتره یا نو ضعیف؟
ممنون میشم راهنمایی کنید😊😊🙏

Avatar
فاطمه
پاسخ دهید

سلام وقتتون بخیر
خداقوت😃
من بودجه ام بین هشت تا ده تومان
رستم برق هست
بین لپتاپ lenovo v330 و asus vivobook540ub-af
وlenovo ip130
موندم کدومشون بگیرم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

Avatar
رامین
پاسخ دهید

سلام و عرض ادب
ممنون بابت مطالب مفید و عالیتون
من میخوام طراحی سایته رو یاد بگیرم و در این زمینه فعالیت کنم من واقعیتش اقشار معمولی هستم و نمیتونم دوبار لپتاپ بخرم اگر میشه یه لپتاپی به من معرفی کنید که بتونم باهاش کارای مربوطه رو انجام بدم
ممنون از لطف و زحماتتون

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ رامین
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    نیاز نیست چیز خیلی خیلی خفنی داشته باشید
    کافیه یه سیستم یا لپ تاپ معمولی داشته باشید
    به نظرم یه مدل لپ تاپ استوک بگیرید عزیز

Avatar
Fateme
پاسخ دهید

سلام.من بودجه ام ۵ میلیون هست به نظر شماره این بودجه لپ تاپ دست ۲ بگیرم بهتر هست یانو؟و اینکه اگر نو چه مدلی رو پیشنهاد میکنید …برای برنامه نویسی میخوام…با این قیمت دست ۲ میشه یه لپ تاپ خوب کردید؟؟؟؟

Avatar
Parsa
پاسخ دهید

سلام باتشکر از مقاله خوبتون
من بین macbook pro 2019 13inch touch bar و lenovo yoga 720 E موندم
از طرفی خب پرفرمنس مک پایینه نسبت به رقبا ولی خب شنیدم هماهنگی سخت افزار و نرم افزارش اونو پوشش میده و برندای دیگم اکثرا اون عملکرد واقعی که رو کاغذ می نویسنو ندارن
فقط مشکل اصلی اینه که با مک نمیشه تو c# کد زد ولی خب مکینتاشه دیگه لذت بخش و عاری از مشکلات ویندوز و خود لپ تاپ هم بهترین کیبورد و … رو داره

می خواستم بدونم برای c# واقعا تو مک مشکل پیدا می کنم و این هماهنگی سخت افزار نرم افزارش واقعا پرفرمنس پایینشو کاور میکنه؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Parsa
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    اگر میخواید برنامه نویسی دات نت انجام بدید به نظرم همون ویندوز کار کنید
    مک مشکلات خودشم داره
    تحقیق کنید
    خیلیها تهیه کردند مشکلاتشو هم دارند

Avatar
یلدا
پاسخ دهید

سلام ممنون از مقاله ی خوبتون
من بین hp spectre x360 2019 و hp pavilion x360 2019 موندم و این ک کدوم سری لپ تاپ hp برای برنامه نویسی پیشرفته بهتره؟ و این ک این دومدل قلم هم دارن؟ قلم حرارتی؟ تو بعضی از سایتا نوشته بود ک pavilion برای مهندسا و برنامه ویسا بهتره ولی بعضی جاها تعریف spectre رو خیلی کرده بودن واقعا موندم بینشون و این ک من با c + +کار میکنم میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    Avatar
    یلدا در پاسخ یلدا
    پاسخ دهید

    و این ک من مهندسی کامپیوتر ام و چون تا چند سال دیگه نمیتونم لپ تاپ بخرم ی لپ تاپی میخام ک خوب باشه وباهاش برنامه نویسی های پیشرفته رو هم بشه انجام داد و این ک در حد ۱۵ تومن تا ۲۰ تومن میتونم هزینه کنم

      Avatar
      یلدا در پاسخ یلدا
      پاسخ دهید

      تو این رنج قیمت ۱۵ تا ۲۰ تومن کدوم مارک لپ تاپ بهتره

        Avatar
        یلدا در پاسخ یلدا
        پاسخ دهید

        در رابطه با hp envy چی ؟

        Avatar
        پشتیبان سورس ایران در پاسخ یلدا
        پاسخ دهید

        لپ تاپ با این قیمت خیلی چیزای خوب میشه خرید
        دقیق بگید چه قد خواید هزینه کنید
        اینو مشخص کنید تا راهنمایی بشید
        موفق باشید

        Avatar
        هومن در پاسخ یلدا
        پاسخ دهید

        از نظر برنامه نویسی بنظرم Dell XPS 15 و کارای گرافیکی Microsoft Surface Book 2

      Avatar
      پشتیبان سورس ایران در پاسخ یلدا
      پاسخ دهید

      دقیق بگید میخواید چه قد هزینه می کنید
      با رنج 20 تومن بهتون معرفی کنیم ؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ یلدا
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    جفتشون خوبه
    به سی پی یو و قدرت سی پی یو و گرافیکش توجه ویژه کنید
    این خیلی مهم هستش

Avatar
ابراهیمی
پاسخ دهید

سلام ممنونم از وقتی که گذاشتین برای این کار
من کارم برنامه نویسی جاوا و کار با فریم وورک spring هستش.حدود 10 تا 12 تومان هزینه میخوام بکنم. چه پیشنهادی دارین؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ ابراهیمی
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    خواهش میکنم دوست عزیز
    گزینه های زیر خوبه:
    لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل FX570UD – N
    لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل FX570UD – NP
    .
    اینا به نظرم خوبن

Avatar
جواد
پاسخ دهید

سلام وقت بخیر
من رشتم مهندسی پزشکیه. لب تاب فعلیم هم خراب شده و دنبال خرید یه لب تاب جدیدم. میخوام سیستمی تهیه کنم که بتونم کارای مهندسی و برنامه نویسی رو انجام بدم باهاش. حالا اگه بشه هرزگاهی بازی یا فتوشاپ هم کلر کرد خیلی خوبه. تو رنج 15 میلیون تومان دوتا گزینه دارم. اولیش ایسر گیمینگ با کانفینگ 16 گیگ رام و 4 گیگ گرافیک و سی پی یو سری 7 مدل 9850h و 128 گیگ اس اس دی. دومی هم یکی از مدل های اپل ولی کانیفنگش رو نمیدونم…
حالا سوال من اینه. با این قیمت کدومش ارزش خرید داره؟ مک بوک های اپل هم مثل آیفون قیمت هاشون کزاییه و ارزش خریدشون پایینه؟ یا نه می ارزه بگیرم؟
اینم بگم که یه لب تاب عمری میخوام… تا چندین سال بعد نمیتونم عوضش کنم 🙂

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ جواد
    پاسخ دهید

    سلام
    با این شرایطی که شما تعریف کردید و اگر دنبال برنامه نویسی هم هستید پیشنهاد همون ایسر هستش
    کلا لپ تاپ ویندوزی خیلی برای شما راحتر و بهتر هستش

Avatar
sm
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید.لپ تاپ hp pavilion x360 برای هم برنامه نویسی و هم گیم نویسی مناسبه؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ sm
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    برای برنامه نویسی خوبه
    استارت کار رو بزنید
    فقط سریع شروع کنید به یادگیری و آموزش
    دست دست نکنید

Avatar
مونا
پاسخ دهید

سلام
ببخشید من یه لپتاپی میخوام که بشه کارای برنامه نویسی رو بدون اذیت کردن باهاش انجام داد برای شروعم نمیخوام الان ایسوس یه مدل دارم ولی سیستم قوی تر احتیج دارم
تا حدود 10 تومن لطف میکنین یه لپتاپ خوب معرفی کنین؟
و این که اگه Cpu لپتاپ intel باشه بهتره و یا amd؟
مدل asus k550ik رو نظر مثبت ازش دیدم ولی cpuش Bristol Ridge

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ مونا
    پاسخ دهید

    به نظرم این سه تا رو ببینید
    لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Inspiron 5584 – A
    لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل X541UV – I
    لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook S15 S510UF – A
    .
    البته گزینه اول خیلی وضعیت خوبی داره
    بهشون یه دید بندازید

Avatar
الهام
پاسخ دهید

سلام من برنامه نویس هستم و قصد خرید لپ تاپ دارم دو مدلی که از برند ایسوس پسندیدم N580GD , S530FnN هستش منتها کسی بهم گفت اینها خوب نیستن لنوو سری G بگیرم با اینکه دو لپ تاپ کانفیگ عالی دارن ؟ ایا کیفیت لپ تاپ های لنوو اcز ایسوس بهتر هستش؟
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ الهام
    پاسخ دهید

    سلام مهندس
    وقتت بخیر
    ببینید برای خرید لپ تاپ باید قبلش نهایت بودجه رو مشخص کنید و بر اساس بودجه اقدام به خرید کنید
    مثلا بگید میخوام 30 میلیون هزینه کنم
    اینجوری خیلی راحتر میشه به لپ تاپ مورد نظر رسید

Avatar
محمدرضا
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید
من یه سیستم دارم میخوام برنامه نویسی دکستاپ و اندروید رو استارت بزنم و تا دو سال در حد متوسط کار کنم ب نظرتون با این سیستم دو سال متوسط میشه برنامه نویسی کرد؟

Cpu : quad core 9650
Ram : 8GB DDR3
SSD:NADARAM
VGA : 1GB RADEON HD GDDR5
مدل دقیق گرافیک نسل پنجه دقیق یادم نیست
اگه میشه لطفا پاسخ بدید خیلی ممنون

Avatar
navid
پاسخ دهید

برای برنامه نویسی جدی خوبه؟
Nitro 5 AN515-51-7141

Avatar
navid
پاسخ دهید

سلام خدمت شما
نظرتون درباره ی این لپ تاب چیه ؟
برای برنامه نویسی جدی خوبه؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ navid
    پاسخ دهید

    به نظرم گزینه خوبیه
    خیلی می تونید باهاش کار کنید
    تو این رنج به نظرم گزینه های دیگه رو ببینید

Avatar
مهدی
پاسخ دهید

سلام. نظر شما در مورد سری Legion لنوا برای برنامه نویسی چیه

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ مهدی
    پاسخ دهید

    والا باید بررسی بشه
    همین جوری نمیشه گفت
    ولی کلا برای خرید لپ تاپ باید بودجه خودتو در نظر بگیری
    همین جوری نمیشه چیزی گفت

Avatar
Faezeh
پاسخ دهید

سلام.من سیستمی ک دارم و میخوام باهاش برنامه نویسی کنم ssd نداره.رم سیستمم 4 گیگابایته و سی پی یو AMD Athlon II X2 280 هست و 2 هسته ای هست.
به نظرتون برای برنامه نویسی اندروید مناسبه؟!

Avatar
Solo
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید من امسال رشته هوش مصنوعی قبول شدم و میخوام یه لپ تاپ مناسب برای ادامه در ارشد انتخاب کنم که بتونم برنامه نویسی های متلب و پایتون رو هم به راحتی احرا کنم به نظرتون سرفیس پرو ۴ با رم ۸ میتونه گزینه مناسبی باشه ؟؟تا۱۵میلیون میتونم هزینه کنم لطفا پیشنهادهای دیگه ای هم دارید بگید؟
باتشکر از سایت فوق العادتون

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Solo
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    می تونید یکی از گزینه های زیر رو انتخاب کنید:
    لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Legion Y520 – E
    لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX430UN – C
    لپ تاپ 15 اینچی ام اس آی مدل PE62 8RC – A
    لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-51-793K
    .
    .
    البته کامل و دقیق تر تحقیق کنید

Avatar
Matin
پاسخ دهید

سلام . ابتدا یک تشکر ویژه به تمامی دست اندر کاران مجموعه Source Iran بکنم . بنده فقط چند روزه که با این سایت فوق العاده آشنا شده ام ولی به جرعت میتونم ادعا کنم که یکی از بهترین سایت های فارسی زبانی ست که باهاش آشنا شده ام .
یک سوال داشتم .
آیا لپ تاپ های سری U ، خصوصا core i7-4510 ، مناسب برنامه نویسی است ؟ البته بنده مطالب را مطالعه کردم منتهی میخواستم بدونم آیا چنین لپ تاپی بدون احتساب فاکتورهای دیگر که مهم هستند ، اصلا از خوبی در میان برنامه نویسان برخوردار هست یا خیر ؟ بیشتر نظر شما را میخواستم بدونم .
بازم تشکر فراوان 🙏🙏

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Matin
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    خواهش میکنم
    ببینید دوست عزیز برای اول کار کل لپ تاپ ها جواب گو هستند
    ولی اگر خواستید لپ تاپ بگیرید باید ابتدا بودجه رو انتخاب کنید
    و بعد نوع لپ تاپ مشخص میشه

Avatar
علی
پاسخ دهید

سلام وقت شما بخیر باشد
به نظر شما سیسستم زیر می تونه برای فقط برنامه نویسی اندروید در حد متوسط بصورت روان مناسب باشد
Ryzen 1300x
ram 12
ssd 128gb

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    به نظرم خوبه
    چون اندروید به شدت رم رو درگیر میکنه
    رمش خوبه
    سی پی یو هم قابل قبوله
    خدا رو شکر ssd هم داره

Avatar
علی
پاسخ دهید

سلام وقتتون بخیر باشه
به نظر شما کدام یک برای برنامه نویسی ویندوز ، اندروید و لینوکس بهتر است

دسکتاپ :
Ryzen 5 2400G 3.6GHz – 3.9GHz
Cache : L2 : 2MB – L3 : 4MB
Ram : 12
Hard : 1TB HDD – SSD 256GB
Graphic : Onboard Radeon Vega 11

لپ تاپ :
i7 8550U – 1.8GHz – 4.0GHz
Cache : 8MB
Ram 8
Hard : 1TB HDD

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    راسیتش باید کامل تست بگیرید
    ولی جفتش خوبه
    به نظرم اگر به جابه جایی نیاز دارید لپ تاپ رو بردارید

      Avatar
      علی در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      سلام وقتتون بخیر
      ممنون از پاسختون
      اگر Ryzen 3 بردارم و با همین سخت افزار دسکتاپی بالا به جز پردازنده با دو تا مانیتور بهتر نیست ؟

Avatar
علی
پاسخ دهید

سلام وقتتون بخیر باشه
بنده لپ تاپی بل مشخصات زیر در نظر دارم
I5 8250U
Ram 12
Hard 1TB
1920*1080 Monitor : Touch (2in1) 15.6 Inch
OS : Windows 10 Home
بیشتر بخاطر داشتن ویندوز اورجینال قصد تهیه اش رو دارم
آیا این لپ تاپ با این مشخصات بالا چون 2in1 هستش برای برنامه نویسی مناسب نیست و کم عمر می کنه حتی اگر از صفحه نمایش لمسی اش هم استفاده نکنم

Avatar
M
پاسخ دهید

سلام
لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی و یادگیری نرم افزار های کامپیوتر مثلicdl,photo,world,office,…
چی خوبه؟!
تا 4 تومن

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ M
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    به نظرم برید سمت لپ تاپ های استوک با این قیمت
    چون با 4 تومن واقعا نمیشه چیز خاصی دیگه خرید کرد

Avatar
محمد
پاسخ دهید

سلام
برای برنامه نویسی وب
لپتاپ hp8460 مناسبه؟؟؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ محمد
    پاسخ دهید

    اینم گزینه خوبیه
    سریع فقط شروع کنید
    مهم استارت کار هستش

      Avatar
      محمد در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      خیلی ممنون
      از همین حالا شروع میکنم😍😍

Avatar
محمد
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید برای برنامه نویسی وب چی ویژگی هایی لپتاپ مهمتره

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ محمد
    پاسخ دهید

    معمولا برای برنامه نویسی سی پی یو + رم + حافظه ssd و مقداری گرافیک خوب کار شما رو عالی جلو میبره

Avatar
erik lehnsherr
پاسخ دهید

hp 450 g5 D
i7 8550u 8g 1T 2g 700*1300
10.200ta11000

msi gl62m7rc
i7 7700hq 1T+128 2G fullhd
12000+

کدوم یکی (*پردازنده*)نسبت به قیمتش و کاراییش بهتره؟

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ erik lehnsherr
    پاسخ دهید

    ببینید اینا رو معرفی کردیم شما باید خودتون مقداری بیشتر تحقیق کنید
    ولی بین این دو فکر کنم دومی خیلی بهتر باشه
    حالا خوب بررسی کنید

Avatar
erik lehnsherr
پاسخ دهید

کامنت اول حرف خوبی زد
مشخصات رو خلاصه میزدید
مثلا
i7 8550u 8 1 2

; (

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ erik lehnsherr
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    اگر بخوایم اینا رو وارد کنیم باید تو 20 30 مقاله اینا رو بنویسیم

Avatar
علیرضا
پاسخ دهید

سلام
من تازه میخوام یادگیری برنامه نویسی رو شروع کنم
لپ تاپ Lenovo Flex 5 15 واسه شروع خوبه؟

Avatar
امیر حسین
پاسخ دهید

من برنامه نویسی جاوا میخوام کار کنم و برنامه های طراحی وب
25-30 میلیون بودجه دارم یه لپ تاپ معرفی کنید چون تو لیست قیمت ها این بودجه وجود نداشت

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ امیر حسین
    پاسخ دهید

    دست شما خیلی بازه
    می تونید خریدهای خوبی داشته باشید
    لپ تاپ 17 اینچی ایسوس مدل ROG Strix GL703GM- A
    لپ تاپ 17 اینچی ام اس آی مدل GS73VR 7RG Stealth Pro – A
    لپ تاپ 15 اینچی اپل مدل MacBook Pro MR962 2018 همراه با تاچ بار

    این سه گزینه به نظرم خوبن

Avatar
امیر محمد
پاسخ دهید

سلام ، به نظر شما کدوم لپ تاپ پر سرعت تره؟
انتخاب اول :
سی پی یو i5
کش ۶ مگ
فرکانس ۱.۶ تا ۳.۴ (در حالت توربو)
رم ۸ ddr4
انتخاب دوم :
سی پی یو i5
کش ۳ مگ
فرکانس ۲.۵ تا ۳.۱ (در حالت توربو)
رم ۸ ddr4

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ امیر محمد
    پاسخ دهید

    جفتش خوبه
    ولی کش خیلی مهم هستش
    البته از فرکانشم نمیشه رد شد

      Avatar
      امیر محمد در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      ممنون از راهنمایی تون

Avatar
Omid
پاسخ دهید

سلام
من حدود ۱۰میلیون بودجم هست
میخوام یه لپ تاپ بگیرم بتونم راحت و روان با اندروید استادیو کار کنم کفری شدم این سیستمم اصلا جوابگو نیست خیلی پایینه یه برنامه اجرا میگیرم ربع ساعت طول میکشه تا بالا بیا
شما چه سیستمی پیشنهاد میکنین لپ تاپ باشه

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Omid
    پاسخ دهید

    سلام
    با این قیمت می تونید یک لپ تاپ لنو یا ایسوس بگیرید
    سعی کنید مقدار رمش بیشتر باشه و سی پی قوی داشته باشه
    اینطور کمتر دچار مشکل می شوید

Avatar
Amirhossain1995
پاسخ دهید

سلام
برای نرم افزار های برق مثل:
Silvaco & protel و …
چه سیستمی رو پیشنهاد می کنید ؟
اول زیر ۴ تومن رو بگید.
بعد زیر ۵ تومن.
ممنون
یا علی

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ Amirhossain1995
    پاسخ دهید

    من این نرم افزارها رو نمیشناسم
    اما با 4 5 میلیون یک سیستم برای وبگردی و کارهای روزانه میشه خرید و نمیشه سیستم قوی خرید
    موفق باشید

Avatar
میلاد
پاسخ دهید

سلام
مرسی از مطالب خوبتون
خواستم بدونم که برای برنامه نویسی با زبان های ،اندروید،سوویفت،پی اچ پی ،و همچنین برنامه های گرافیکی:افتر،فتو شاپ ، چه لپ تاپ رو مناسب می دونین که همرو در بر بگیره
-بودجه :زیر ۲۲ تومان

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ میلاد
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    می تونید گزینه زیر را مورد بررسی قرار دهید:
    لپ تاپ 17 اینچی ام اس آی مدل GS73VR 7RG Stealth Pro – A
    .
    در یک کلمه این مدل فوق العاده هستش
    موفق باشید

Avatar
رضا
پاسخ دهید

زبان برنامه نویسی چ ربطی با لپتاب داره

Avatar
علی
پاسخ دهید

سلام
به نظر شما MacBook Air 2017 تا ۱۱ ملیون خوبه لطفا سریع جوابم رو بدید

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    بستگی دارد برای چه کاری بخواید
    این خیلی مهم هستش عزیز
    ولی در کل خوبه

      Avatar
      علی در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      من برای برنامه نویسی میخواهم
      راهنمایی بکنید بودجه ۱۲ ملیونه

        Avatar
        پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی
        پاسخ دهید

        چه زبانی رو میخواید یاد بگیرید؟

          Avatar
          علی در پاسخ پشتیبان سورس ایران

          میخوام از c++ شروع کنم

          Avatar
          پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی

          به نظرم لپ تاپ ویندوزی بگیری بهتر هستش

Avatar
علیرضا فراهانی
پاسخ دهید

گزینه xps 13 رو ندیدم تو پست، فکر نمیکنم از اون بهتر داشته باشیم!

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ علیرضا فراهانی
    پاسخ دهید

    بستگی به قیمت داره دوست عزیز

      Avatar
      علی در پاسخ پشتیبان سورس ایران
      پاسخ دهید

      من برای برنامه نویسی میخواهم ازش استفاده کنم
      میخواستم ببینم در کل VivoBook K570UD – Aبهتره یا مک بوک ایر ۲۰۱۷

        Avatar
        پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی
        پاسخ دهید

        سلام
        وقت بخیر
        برنامه نویسی چی ؟
        اینو مشخص کنید

          Avatar
          علی در پاسخ پشتیبان سورس ایران

          منظورتون چیه

          Avatar
          پشتیبان سورس ایران در پاسخ علی

          لطفا زبانی که میخواید کار کنید رو بگید

Avatar
matin
پاسخ دهید

سلام ممنون از راهنماییتون،من تا ۴ میلیون میخوام هزینه کنم اما بین دو لپتاپ که خودتونم بهش اشاره کردید، گیر کردم و نمیدونم کدوم مناسب تره برنامه نویسی اندروید.ممنون میشم اگر راهنماییم کنید کدوم مناسب کار منه؟ asuspro p2540nv – p و hp bs019ne

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ matin
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    حتما بررسی کنید
    ولی تو این رنج قیمت بین ین چند تای پایین یکی رو انتخاب کنید
    .
    لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15-bs019ne
    لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15-bs095nia
    لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15-bw096nia
    لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V310 – W
    لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X540UB-E
    .
    موفق باشید

Avatar
حسین
پاسخ دهید

مفید بود ،ولی کاش که مشخصات لپ تاپ ها رو جلو خودش میزاشتید

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ حسین
    پاسخ دهید

    سلام حسین جان
    وقتت بخیر
    کافیه لپ تاپ رو سرچ کنید کل مشخصات میاد
    اگر هر لپ تاپ رو مشخصاتشو میذاشتیم مطلب 10 برابر این چیزی میشد که میبینید و کاربر دیگه حوصله خوندنشو نداره
    موفق باشید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید