check home phone-call search send

سورس کد پروژه مدیریت شهریه باشگاه

یکی از سورس پروژه های درخواستی کاربران ، سورس کد پروژه مدیریت شهریه باشگاه هست. در این پست سورس کد پروژه مدیریت شهریه باشگاه به زبان VB.NET رو آماده کردیم این پروژه نسبتا ساده است و امکاناتی مانند ثبت شهریه هر عضو ، کنترل و مدیریت شهریه و باقیمانده شهریه ، ثبت اعضا ، جستجوی اعضا و ویرایش آنها و … میباشد این سورس کد به شدت برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی مفید هست و میتواند منبع خوبی برای نوشتن برنامه های این سبکی باشد پس پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید. در ادامه عکسی از محیط برنامه رو در پست گذاشته ایم. اگر به دنبال سورس بیشتر در این زمینه هستید برای یادگیری ، پیشنهاد میکنم این سورس کدها رو به عنوان منبع مشاهده کنید.

سورس کد پروژه مدیریت شهریه باشگاه

سورس کد پروژه مدیریت شهریه باشگاه

در این پروژه نکاتی مانند کار با دیتابیس اس کیو ال ، نحوه سلکت کردن ، جستجو ، ثبت و … در بانک و نمایش نتایج در جدول ، در این پروژه بررسی شده است. پروژه در محیط Visual Studio 2010 پیاده سازی شده است و بانک اطلاعاتی برنامه نیز SQL میباشد که فقط کافیست انجین اس کیو ال بر روی سیستم شما نصب باشد ( اس کیو ال ۲۰۰۸ R2 یا بالاتر ) . نیاز به اتچ کردن دیتابیس نیست و برنامه بصورت خودکار دیتابیس را همزمان با اجرا ، اتچ میکند . به همین دلیل راه اندازی و اجرای سورس بسیار ساده می باشد. و نیازی به نکته خاصی نیست.

پروژه مدیریت شهریه باشگاه با VB.NET

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید