check home phone-call search send

سورس بازی Tic Tac Toe به زبان جاوااسکریپت

در این چند روز سورس کدهای زیادی از زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت در سایت منتشر کردیم که کاربران استقبال کردن در این لحظه سورس بازی Tic Tac Toe به زبان جاوااسکریپت را آماده کردیم که پیشنهاد میکنم حتما این سورس کد را جهت یادگیری و آموزش برنامه نویسی جاوااسکریپت استفاده کنید.
این سورس کد با زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت و ترکیبی از html و css طراحی و کدنویسی شده است. این سورس کد به صورت آرایه دو بعدی طراحی شده و امکان بازی توسط دو نفر میسر می سازد. پروژه ساده طراحی شده و برای پروژه کلاسی میتوانید یک برنامه جالب و کاربردی باشد.

سورس کد بازی Tic Tac Toe به زبان جاوااسکریپت

بازی ایکس او چیست ؟

ایکس او (که در فارسی دوز هم نامیده می‌شود) یک بازی دو نفره‌است که به‌وسیله یک قلم و کاغذ انجام می‌شود. نام این بازی به دلیل علامت‌های X و O است که در طول بازی استفاده می‌شود. برای آغاز این بازی در یک صفحه جدولی با ۳ ردیف و ۳ ستون رسم می‌شود و هر یک از طرفین یکی از علامت‌های X یا O را انتخاب می‌کنند و تا انتهای بازی برای پر کردن خانه‌های جدول از آن استفاده می‌کنند.

برای شروع بازی یکی از طرفین به قید قرعه علامت X یا O را که قبلاً انتخاب کرده در یکی از خانه‌های جدول ۹ خانه‌ای قرار می‌دهد. سپس نفر دوم علامت مربوط به خود را در خانه‌های دیگر که هنوز پر نشده‌اند قرار می‌دهد و پس از آن مجدداً نوبت نفر اول خواهد بود.

نقطه پایان بازی در هر مرحله جایی است که یکی از حریفان بتواند علامتی را که در ابتدای بازی انتخاب کرده در یکی از ردیف‌های افقی، عمودی یا قطری قرار دهد و در طول بازی هر یک از طرفین با قرار دادن علامت خود در مقابل علامت‌های حریف نباید اجازه دهند که حریف یک خط عمودی، افقی یا قطری را با علامت خود پر کند.

نام این بازی در ادبیات انگلیسی Tic-tac-toe می‌باشد.

سورس بازی Tic Tac Toe

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 6 دیدگاه
Avatar
abbas salmani
پاسخ دهید

اصلا دانلود نمیشه

Avatar
مطهره حسنی
پاسخ دهید

سلام خسته نباشید فایل کد توی فایل دانلودی نیست.

    Avatar
    پشتیبان سورس ایران در پاسخ مطهره حسنی
    پاسخ دهید

    سلام
    وقت بخیر
    تست شد مشکلی نداشت
    دوباره با یک مرورگر دیگه یا سیستم دیگه تست کنید
    موفق باشید

Avatar
ح
پاسخ دهید

کد css و js در فایل دانلود نیست.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید