check home phone-call search send

سورس پروژه ساعت آنالوگ به زبان سی شارپ

همان طور که میدانید یکی از بهترین منابع یادگیری و آموزش برنامه نویسی استفاده از سورس کد پروژه هست ، شما با دیدن سورس پروژه به راحتی میتوانید خیلی مطالب را فرا بگیرید چون هر پروژه شامل نکات آموزشی خاصی هست. سایت سورس ایران هم در این مدت سعی نمونده که در این زمینه پیشگام باشد و سورس پروژه های زیادی را در سایت منتشر کند. در این مطلب سورس پروژه ساعت آنالوگ به زبان سی شارپ رو آماده کردیم که این سورس ساعت آنالوگ گرافیکی با ۶ استایل مختلف و زیبا کدنویسی شده است. میتوانید از این سورس برای گرافیکی تر کردن پروژه های خود استفاده کنید . استایل های ساعت بصورت فایل های تصویری قرار گرفته اند که روی کامپوننت ست میشوند. سورس را در محیط Visual Studio 2010 یا بالاتر باز کنید.

سورس پروژه ساعت آنالوگ

آموزش استفاده از سورس پروژه ساعت آنالوگ در زبان سی شارپ :

بعد از دریافت فایل ، دو فایل GHNet.dll و GHNet.Win.dll را که در پوشه component+styles قرار دارد را در پوشه Bin از برنامه تان کپی کنید.وارد محیط ویژوال استودیو شوید و در قسمت Toolbox راست کلیک کنید و Choost Items را انتخاب کنید.در تب Net Framework Components روی دکمه Browse کلیک کنید و به قسمت پوشه Bin از برنامه تان وارد شوید و فایل GHNet.Win.dll را open کنید.مشاهده میکنید که کنترل analogueClock به Toolbox اضافه شده است.این کنترل را به برنامه تان درگ کنید تا ساعت آنالوگ را در فرمتان مشاهده نمایید.
برای اعمال استایلهای مختلف روی این کامپوننت باید عکسهایی را با پسوند PNG برای این کامپوننت قرار دهیم.برای اینکار به قسمت properties کنترل ساعت آنالوگ بروید و روی آیتم styleimage کلیک کرده و روی دکمه ای که در جلوی آن با … مشخص شده کلیک کنید.

در پنجره ظاهر شده روی دکمه Import کلیک کرده و استایل مورد نظرتان را از عکسهایی که در پوشه styles (در پوشه component+styles قرار دارد) که در فایل دانلودی قرار دارد انتخاب کنید.مشاهده میکنید که استایل ساعت تغییر کرده است.

سورس ساعت آنالوگ

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
سروش
پاسخ دهید

باسلام خسته نباشید
من تازه شروع به یادگیری زبان سی شارپ کردم ، چند برنامه ساده نوشتم و ذخیره کردم به صورت (save all) بعد برنامه ویژوال استودیو 2008 کامل می بندم ، حالا که دوباره می خواهم ادامه طراحی رو انجام بدم از طریق فولدری که اونجا ذخیرش کردم برنامه ویژوال باز میکنم اما برنامه باز نمیشه !! و هم نسخه ویژوال استودیو 2012 هم نصب کردم باز هم اجرا نمیشه!! تصویر زیر نشون میده:


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید