check home phone-call search send

معرفی بهترین کتاب آموزش جاوا

بعد از اینکه مقاله رو در سایت منتشر کردیم حال می خواهیم شروع به معرفی بهترین کتاب آموزش جاوا کنیم. خیلی ها به دنبال یادگیری و آموزش جاوا از طریق بهترین کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا هستند. در این مقاله سعی می کنیم کتبی که جز بهترین های این بخش هستند رو برای دانلود قرار دهیمو از بین آنها یکی رو به عنوان بهترین کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا معرفی کنیم تا راحتر بتوانید انتخاب کنید.
البته این نکته رو هم متذکر شوم که چیزی به نام بهترین کتاب آموزش جاوا وجود ندارد چون هر کسی با یک مدل نگارش راحتر است. ما چند کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا رو برای دانلود قرار میدهیم این دیگر شما هستید که یکی رو انتخاب می کنید.

معرفی بهترین کتاب آموزش جاوا

قبل از اینکه شروع به معرفی بهترین کتاب آموزش جاوا کنیم توضیحاتی در مورد زبان برنامه نویسی جاوا ارائه دهیم. جاوا یک زبان برنامه نویسی که به صورت شی گرا ارائه شده است. جاوا شبیه به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس می باشد اما مدل شی گرایی آسانتری نسبت به سی پلاس پلاس دارد.

نکته ۱: زبان برنامه نویسی جاوا از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند.

نکته ۲: یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد.

نکته ۳: ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به زبان جاوا نسبت به زبان های نسل اول C بالا است.

جاوا از چه اسمی گرفته شده و به چه معنی است ؟

نام جاوا از Jsut Another Vague Acronym گرفته شده است و دلیل آن این بود که تیم برنامه نویسان جاوا به قهوه خیلی علاقه داشتند. این موضوع در لوگوی جاوا هم مشهود است.

توجه: اگر میخواهید در مورد زبان برنامه نویسی جاوا بیشتر بدونید پیشنهاد می کنم مقاله جاوا چیست رو مطالعه کنید و اگر خواستید مدت زمان یادگیرش رو بدونید حتما مقاله زمان لازم برای یادگیری جاوا رو مطالعه کنید.

معرفی بهترین کتاب آموزش جاوا

بعد از اینکه توضیحاتی در مورد زبان جاوا دادیم حال به سراغ معرفی بهترین کتاب های آموزش برنامه نویسی جاوا میرویم و سعی می کنیم کتاب هایی که واقعا خوب هستند و اطلاعات مفیدی رو در اختیار ما میگذارند رو معرفی کنیم.

آموزش برنامه نویسی جاوا در ۲۱ روز

یکی از بهترین کتاب های آموزش برنامه نویسی جاوا، همین کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا در ۲۱ روز می باشد. این کتاب در قالب 203 نگارش شده است و جز خوب های این حوزه می باشد. اگر میخواهید اطلاعات مفیدی در زمینه برنامه نویسی جاوا به دست بیاورید پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنید. اگر قصد معرفی بهترین کتاب آموزش جاوا رو داشته باشیم می توان گفت این کتاب لیاقت این عنوان رو دارد چون خیلی ساده و روان آموزش داده است.

کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا

اگر میخواهید سریع با زبان برنامه نویسی جاوا آشنا شوید پیشنهاد میکنم این کتاب رو مطالعه کنید این کتاب در قالب 48 صفحه نگارش شده است و کاملا خلاصه وار در مورد جاوا صحبت کرده است. 

آموزش برنامه نویسی جاوا در محیط نت بینز

یکی دیگر از کتاب های آموزش جاوا که خیلی ساده و روان توضیح داده است کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا در محیط نت بینز می باشد. این کتاب رو هم می توان جز بهترین های آموزش برنامه نویسی جاوا معرفی کرد. این کتاب در قالب 290 صفحه نگارش شده است و با نگارشی ساده و روان شروع به آموزش و یادگیری جاوا کرده است.

کتاب کلیه مفاهیم اولیه جاوا و تکنولوژی J2EE

این کتاب در قالب 290 صفحه نگارش شده است. در ابتدا این کتاب برای چاپ نگارش شده بود ولی وقتی نویسنده توانایی چاپ کتاب رو نداره، تصمیم به پخش رایگان به صورت اینترنتی می کند. از حق نگذریم کتاب خوب با نگارش روان می باشد و می توان گفت برای مباحث مقدماتی کتاب مفیدی می باشد. اگر نگیم این کتاب، بهترین کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا می باشد ولی جز بهترین ها قرار میگیرد. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو هم دانلود کنید.

دانلود کتاب آموزش ساخت بازی در زبان جاوا

اگر به فکر ساخت بازی در برنامه نویسی جاوا هستید به نظرم حتما این کتاب رو دانلود کنید. در این کتاب که به صورت نگارشی روان ارائه شده است مدرس شروع به یادگیری و آموزش بازی سازی در برنامه نویسی جاوا می کند.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۱ دیدگاه
Avatar
امیرممد
پاسخ دهید

فقط دمتون گرم


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید