check home phone-call search send

آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید

آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید

آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید

روزانه تعداد زیادی از کاربران سایت درخواست آموزش برنامه نویسی اندروید میدهند ما هم داخل سایت مطالب زیادی در این زمینه منتشر کرده ایم در این پست کتاب خوب دیگر رو برای دانلود آماده کردیم که به آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید میپردازد و در قالب 404 صفحه نگارش شده است .

خوشبختانه شروع کار برای برنامه نویسی اندروید بسیار راحت است. حتی نیاز نیست که یک موبایل اندروید داشته باشید. فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید که SDK را بر روی آن نصب کنید و یک ایمولاتور موبایل. در این پست سعی میکنم نشان دهم چطور ابزار مورد نیاز را بر روی کامپیوتر نصب کنید و آماده شوید تا برنامه نویسی برای اندروید را شروع کنیم.
کیت توسعه نرم افزاری (software development kit) اندروید قابل نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک OS X میباشد. بدیهی است اپلیکیشنی که ساخته میشود قابل استفاده بر روی تمامی محصولات مبتنی بر اندروید خواهد بود. قبل از اینکه شروع به برنامه نویسی کنید احتیاج است تا جاوا، محیط توسعه (IDE) و کیت توسعه نرم افزار را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

اندروید :
اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها و هم اکنون برای تلویزیون‌ها عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است و بیشترین استفاده را در بین سیستم عامل‌های همراه دارد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید