check home phone-call search send

دانلود کتاب پیاده سازی عملی شبکه

باز هم یک مطلب جدید و باز هم مثل این چند روز مطلبی در مورد شبکه و این بار آموزش گام به گام پیاده سازی شبکه به زبان فارسی رو آماده کردیم. کتاب خوب و جالبیه و خیلی ساده توضیح داده و در قالب 202 صفحه نگارش شده است دانلود کنید و بخونید و شبکه خونگیتون رو راه اندازی کنید.

کتاب پیاده سازی عملی شبکه

شاید شما بعنوان یک کاربر کامپیوتر هیچ گونه شناخت و آشنایی نسبت به شبکه های کامپیوتری نداشته باشید، اینکه اصولاً شبکه های کامپیوتری دارای چه کاربردهایی هستند، چگونه می توان آنان را ایجاد کرد، دارای چه سخت افزار و نرم افزاری می باشند، و چه تجهزاتی برای پیاده سازی موردنیاز است، چه تجهیزاتی برای این منظور وجود دارد، چگونگی استفاده از آنان، مفاهیم مختص به IP Address و تخصیص دادن آدرس به کامپیوترها به چه صورت است و در مجموع نیاز شما آشنایی با چگونگی پیاده سازی گام به گام برپایی یک شبکه از ابتدا و حتی بدون شناخت قبلی از چگونگی انجام آن می باشد.

با مطالعه این کتاب می توانید دانش بسیار مناسب و صددرصد کاربردی را در زمینه شبکه های کامپیوتری، چگونگی پیاده سازی کامل آنان، به اشتراک گذاری اینترنت و بسیاری موارد دیگر که همگی در قالب مفاهیم کاملاً عملی و کاربردی همراه با تصاویر مرتبط گردآوری شده است به دست آورید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید