check home phone-call search send

گام اول در راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی 

چند وقتی هست تب و تاب کار در اینترنت به شدت بالا گرفته و گرایش به فعالیت در حوزه وب بیشتر از قبل شده طوری که حتی در شبکه های رسمی کشور هم در مورد کسب و کار اینترنتی برنامه های زیادی ساخته شده است . حالا ما کتابی رو آماده کردیم که این کتاب در جواب این سوال است : می خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم، از کجا شروع کنم؟

پنج فاز راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در این کتاب توضیح داده شده است.
با طی هر یک از این مراحل شناخت در این کتاب و مسایل مربوط به راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی شناخت ما نسبت به خود بیشتر می شود. شما در انتهای هر فاز تصمیمی خواهید گرفت. تصمیمی قاطع!

مطالب این کتاب با توجه به فضای فعلی اینترنتی کشور، فرهنگ و نیاز عموم جامعه برای راه اندازی کسب و کارها اینترنتی کوچک یا خانگی نوشته شده است.
کسب درآمد اینترنتی نیز مانند کسب درآمد از هر روش دیگری دارای اصول و قواعدی بوده و بهتر است کسانی که می خواهند وارد این مسیر شوند از اصول و روش های آن آگاه شوند. چرا که در اینترنت راه های گمراه کننده نیز وجود دارند که باید از آن ها پرهیز نمود.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید