check home phone-call search send

فیلم آموزش سی شارپ فارسی – جلسه 62 پارت16

یکی از زبان های برنامه نویسی که به شدت در بین ایرانیان رواج پیدا کرده زبان برنامه نویسی سی شارپ هست زبانی چند منظوره و سطح بالا ، میتوان گفت سی شارپ جز برنامه نویسی های محبوب بین کاربران و برنامه نویسان ایرانی هست. حالا برای یادگیری این زبان برنامه نویسی باید یک منبع خوب برای آموزش آن وجود داشته باشد که کاربر بدون دغدغه منبع شروع به یادگیری سی شارپ کند. گروه آموزش برنامه نویسی سورس ایران دوره ای رو شروع کرده با عنوان دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ در قالب 70 ساعت فیلم آموزشی ، در این پس جلسه ای دیگر از فیلم آموزش سی شارپ فارسی رو آماده کردیم. این بخش ادامه ، بخش طراحی و برنامه نویسی پروژه درمانگاه می باشد که با استقبال شرکت کننده های دوره روبرو شد. در این جلسه در مورد بخش ویرایش بیمه صحبت کردیم و این بخش رو کد نویسی میکنیم. دوستان عزیزی که تازه میخواهد شروع به یادگیری و آموزش سی شارپ کنند پیشنهاد میکنم حتما مقاله چگونه متخصص سی شارپ شویم ؟ را مطالعه کنند.

آموزش سی شارپ فارسی

مطالبی که در جلسه 62 پارت 16 از دوره برنامه نویسی سی شارپ ارائه شده است :

  • برنامه نویسی بخش ویرایش بیمه

دوستان عزیزی که در دوره شرکت کرده اند به صورت کامل میتونند از طریق بخش vip سایت با مدرس در ارتباط باشند و کسانی که به صورت جلسه ای این دوره را خریداری میکنند میتوانند از همین بخش و از بخش نظرات سوالات خود را بپرسند یا با مدرس به صورت مستقیم در ارتباط باشند.

برای شرکت در دوره ابتدا در سایت عضو شده و در دوره شرکت کنید .

دوستان عزیزی که میخواهند دوره را به صورت جلسه ای تهیه کنند می توانند از لینک زیر استفاده کنند .

لیست جلسات دوره برنامه نویسی سی شارپ

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

خرید محصول

برای خرید محصول بر روی لینک های زیر کلیک کنید

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید