check home phone-call search send

سورس کد اندروید بازی خراش و حدس

تا به امروز سعی کردیم له درخواست کاربران سورس کد اندروید بیشتری داخل سایت بگذاریم مثل سورس کد بازی اندروید ماشین و موانع ، دانلود سورس اپلیکیشن واتس چت شبیه واتس اپ ، سورس کد اپلیکیشن مرورگر وب اندروید و سورس اندروید اپلیکیشن بازار من به همراه نسخه وب و IOSکه با استقبال کاربران روبرو شد. در این مطلب سورس کد اندروید بازی خراش و حدس رو آماده کردیم که جز سورس کدهای اندروید بسیار خوب با کدنویسی تمیز هست و پیشنهاد میکنم حتما این سورس کد رو ببینید چون دید خوبی در زمینه برنامه نویسی بازی بهتون میده ، معمولا سورس کدها خود جز منابع آموزش برنامه نویسی هستند.

سورس کد اندروید بازی خراش و حدس

سورس کد اندروید بازی خراش و حدس

Scratch and Guess یک سورس اندروید آماده برای ایجاد یک بازی اعتیاد آور و جذاب است. حتما شما هم بازی باقلوا یا مشابه آن را دیده اید! این نوع بازی ها بسیار سرگرم کننده و جذاب هستن و صد البته اعتیاد آور! حال شما نیز با استفاده از سورس آماده اندروید Scratch and Guess یک همچین بازی ایجاد کنید و از طریق آن به درآمدزایی خوبی برسید. این بازی دارای کنترل پنل قدرتمندی است همچنین به راحتی میتوان برای بازی سبک و موضوع انتخاب کرد.

سورس کد اندروید بازی حدس

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید