check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

دانلود فیلم آموزشی کار با HTML5, CSS3, و jQuery در Adobe Dreamweaver CS5.5

در این پست فیلم آموزشی کار با HTML5, CSS3, و jQuery در Adobe Dreamweaver CS5.5 به زبان اصلی رو برای دانلود در سایت قرار داده ایم. امروزه با وجود تبلت ها و گوشی های هوشمند، طراحی وبسایت کمی پیچیده تر از گذشته شده است. خوشبخاته Javascript Labrary ها مانند jQuery ناسازگاری های مرورگر را از بین می برند و با اضافه کردن قابلیت های داینامیک ، کار را برای طراحان سبک تر می کنند. Dreamweaver CS5.5 برای فراهم کردن ابزاری برای ساخت وبسایت های مدرن توسط CSS3، HTML5 و jQuery ساخته شده است. در این دوره آموزشی ، David Powers معملی کارآزموده به شما توضیح می دهد که کدام بخش های HTML5 و CSS3 را می توانید هم اکنون استفاده کنید و چگونه می توانید صفحات موجود را به HTML5 تغییر دهید و یا یک وبسایت را از روی طرح اولیه خلق کنید.

فیلم آموزشی کار با HTML5, CSS3, و jQuery

این مجموعه شامل ۷ ساعت فیلم آموزشی می باشد.

این دوره آموزشی شامل بخش های زیر است :
– مقدمه ای به HTML5, CSS3, jQuery : این فصل ، دیدی برای بقیه فصل ها برای شما ایجاد می کند و مروری خلاصه بر HTML5, CSS3, jQuery و امکانات جدید Dreamweaver CS5.5 دارد.

– استفاده از ابزار مناسب در Dreamweaver CS5.5 : در این مجموعه ویدئوها، بخش های مهم رابط کاربری Dreamweaver CS5.5 که می تواند در این دور آموزشی استفاده شوند، توضیح داده می شوند. جتی اگر شما تجربه ای در Dreamweaver نداشته باشید، می توانید به خوبی انها را فرا گیرید.

– HTML5 : در این فصل نگاهی بر امکانات اصلی و جدید در HTML5 خواهیم داشت و توصیه های مهم برای کسانی که می خواهند به راحتی یک وبسایت مدرن را بدون ایجاد مشکل در مرورگرهای قدیمی، طراحی کنند، خواهیم داشت.
– CSS : یادگیری مفهومی CSS selector ها نه تنها برای دادن استایل به وبسایت ضروری است بلکه برای کار با jQuery نیز کاملا مهم می باشد. در این فصل نگاهی بر مهم ترین Selector ها آنهایی که ممکن است شما از آنها بدلیل پشتیبانی نشدن توسط Internet Explorer 6 ، چشم پوشی می کنید، خواهیم داشت.

– افکت های CSS3 بدون عکس : این ویدئوها ، روش اضافه کردن افکت های بصری روی طرح با استفاده از مشخصات CSS3 را به شما آموزش می دهد. افکت هایی مانند اضاف کردن سایه، شفاف کردن و ساخت انیمیشن های ساده. شما همینطور روش تعبیه فونت درون سایت را هم فرا خواهید گرفت.

– پس زمینه های CSS : این بخش روش جدید مشخصات پس زمینه در CSS3 را به شما آموزش می دهد که شامل قابلیت تغییر اندازه عکس پس زمینه برای کنترل نواحی پوشیده شده به عنوان بکگراند است.
– Query های رسانه ای CSS برای گوشی های موبایل، تبلت ها و دسکتاپ ها : در این سری از ویدئوها، درباره استفاده از کوئری های CSS برای بهینه سازی وبسایت برای گوشی های موایب و تبلت ها خواهید پرداخت تا سایت روی این دستگاه ها نیز به خوبی دسکتاپ ها نمایش داده شود.

– CSS Selector های حرفه ای : این بخش نگاهی بر روی Selector های حرفه ای CSS دارد که بیشتر آنها روی CSS3 اضافه می شوند. به جز first-child pseudo-class، بقیه آنها توسط IE6 تا IE8 پشتیبانی نمی شوند. با این حال باید بدانید که این Selector ها برای کار با jQuery بسیار مهم هستند.

– مقدمه ای بر jQuery : در این فصل مهارت های اصولی کار با فریم ورک های jQuery Javascirpt را فرا خواهید گرفت. با یک Javascript Refresher آغاز خواهیم کرد و سپس به تشریح jQuery JavaScript library می پردازیم.
توسعه فرم ها توسط jQuery : در این بخش به شما آموزش می دهیم که چطور فرم های آنلاین خود را با jQuery بوسیله نمایش دادن یا مخفی کردن عناصر در رابط با انتخاب کاربر، توسعه دهید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 9 دیدگاه
Avatar
SAMAN
پاسخ دهید

این که زبان خارجیه عجبا

Avatar
علی
پاسخ دهید

آقا دمتون گرم خدایی.. ممنون

Avatar
عرفان
پاسخ دهید

آقا واقعا عالی لایک داری

Avatar
مجید
پاسخ دهید

سایت خیلی خوبی دارین.
خیلی عالیه.
یه خصوص قسمت دانلود فیلم های اموزشی.
من خیلی استفاده کردم.
سپاس فراوان.
آرزوی سلامتی برای شما.

Avatar
ابراهیم
پاسخ دهید

لطفا اگه میشود یک فیلم آموزشی در مورد xml هم در سایت قرار بدهید

Avatar
ابراهیم
پاسخ دهید

طرح سایت خیلی خوبه و مطالب مفیدی نیز دارد

Avatar
PIRY
پاسخ دهید

با سپاس از اموزش بسیار بسیار مفید و سودمتد مهندس کیانیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا از اموزش های NTT FRAMEWORK از اقای مهندس کیانیان رو بزارید تو سایت
بی نهایت از زحماتتان سپاسگذارم

Avatar
آرش
پاسخ دهید

سلام به سورس ایران
خسته نباشید.

اگه براتون مقدوره، میتونید فایل های تمرینی این مجموعه رو برای دانلود بذارید؟

ممنون

Avatar
طراحی سایت
پاسخ دهید

سایت خیلی خوبی دارین موفق باشین


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید