check home phone-call search send

کتاب آموزش UML

کتاب آموزش UML,آموزش UML,آموزش حرفه ای UML,کتاب UML,UML چیست,آموزش نحوه تولید نرم افزار,آموزش مدل سازی UML,مدل سازی UML

کتاب آموزش UML

همیشه برای تولید هر چیزی باید یک روند کاری خوب و منظم داشته باشیم این مسئله در همه کاری صدق میکند حالا اگر در زمینه تولید نرم افزار باشد این مسئله پر رنگ تر می شود و خیلی خودشو نشون میده حالا برای تولید نرم افزار باید یک مدل سازی داشته باشی که خیلی از برنامه نویسان و مهندسین تولید نرم افزار از یک زبان مدل سازی فرآیند به نام uml استفاده میکنند . ما هم در این پست یک کتاب تقریبا خوب و قابل قبول در این زمینه پیدا کردیم و میخوایم برای دانلود قرار بدیم تقریبا برای مقدمات آموزش این زبان مدل سازی به کار میاد و میتوانید ازش استفاده کنید.

باید توضیحی در مورد uml بدم UML یک زبان مدلسازی همه منظوره استاندارد در زمینه مهندسی نرم افزار است . با استفاده از یو ام ال می توان تقریبا هر گونه برنامه کاربردی که ممکن است بر روی هر ترکیبی از سخت افزار، سیستم عامل، زبان برنامه نویسی و شبکه اجرا شود را مدلسازی نمود.طراحی بر پایه مفاهیم شی گرایی یو ام ال سبب می‌شود که ذاتا با محیط‌ها و زبانهای برنامه نویسی شی گرا (مانند سی پلاس پلاس، جاوا و سی شارپ) سازگاری کامل داشته باشد، اگرچه می توان از آن برای مدلسازی برنامه‌های غیر شی گرا مانند برنامه هایی که با زبانهای ویژوال بیسیک، کوبول و فرترن نوشته می شوند نیز استفاده نمود.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید