check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

شروع کسب و کار اینترنتی

شروع کسب و کار اینترنتی

شروع کسب و کار اینترنتی

روزانه تعداد زیادی از کاربران سایت در مورد کسب و کار اینترنتی می پرسن و میخواند یه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند در این پست هم کسب و کار اینترنتی رو توضیح داده ایم هم یک کتاب در مورد نحوه شروع کسب و کار اینترنتی برای دانلود قرار داده ایم که میتوانید استفاده کنید . 

شروع یک تجارت آنلاین آسانتر از آنست که شما فکر میکنید . با کمی راهنمایی” شما میتوانید ظرف چند ساعت ” با این نوع تجارت شروع به پولسازی کنید .حتی بدون داشتن محصولی که تولید خودتان باشد ” یا لیستی از ایمیل اعضا و یا داشتن یک وب سایت شخصی.
تنها سرمایه اولیه جهت اینکار ” داشتن عزمی راسخ – عشق واشتیاق به کار و در نهایت یک لپ تاپ و یک خط اینترنت (لازم نیست حتما پر سرعت باشد) میباشد.

کسب و کار اینترنتی (iBusiness) ، به نوعی از کسب و کارها گویند که فعالیت آنها بر روی اینترنت و مبتنی بر پتانسیل های اینترنت است.

کسب و کار اینترنتی نوعی “کسب و کار الکترونیک” است با دو ویژگی منحصر به فرد :

  • ایده کسب و کار بر قابلیت ها و امکانات اینترنت استوار است و بدون آن ادامه کاسبی میسر نیست.
  • تمام (یا عمده) فعالیت شرکت بر روی اینترنت انجام می شود.

در واقع برای “کسب و کار الکترونیک” از انواع “فن آوری اطلاعات” (و نه فقط اینترنت) برای بهبود فعالیت های یک بنگاه می تواند استفاده شود، مانند اتوماسیون خط تولید یک شرکت خودرو سازی. در ضمن کاسبی مستقلا وجود دارد و فن آوری اطلاعات فقط به عنوان ابزاری جدید در جهت رشد و بهبود آن عمل می کند.
ولی در “کسب و کاراینترنتی” اساس کاسبی بر پتانسیل های موجود در اینترنت قرار دارد و عملا بدون اینترنت  بنگاه و کاسبی در کار نیست.
به عنوان مثال گوگل، بزرگترین شرکت دات کام دنیا، را در نظر بگیرید، آیا می تواند بدون اینترنت حیات داشته باشد؟ فلسفه وجود و خدمات شرکت اساسا بر ویژگی ها و پتانسیل  های اینترنت بر پا شده است.(ویژگی اول را دارد)
تقریبا تمام فرآیندهای گوگل(مانند گرفتن سفارش از مشتری، تولید محصول، تحویل محصول و غیره) همگی بر روی اینترنت انجام می شود.(ویژگی دوم را نیز دارد پس گوگل یک کسب و کار اینترنتی است) . 

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید