check home phone-call search send

آموزش تصویری PowerPoint

آموزش تصویری PowerPoint

آموزش تصویری powerpoint 2010

برای ارائه کنفرانس ما نیاز به نرم افزاری داریم که بتوانیم از طریق آن ارائه ای راحت تر و قابل فهم تر داشته باشیم یکی از نرم افزار هایی که به شدت مورد استفاده برای ارائه کنفرانس قرار میگیرد نرم افزار مایکروسافت پاورپویت هست اکثر کسانی که میخواهند ارائه دهند از این نرم افزار کمک میگیرد ، در این پست کتابی رو آماده کرده ایم که به صورت تصویری پاورپوینت رو آموزش میدهد البته برای افراد مبتدی ، این کتاب در قالب 25 صفحه نگارش شده است این کتاب به آموزش PowerPoint 2007 , 2010 پرداخته است و برای هر توضیح و مثالی تصویری آورده شده و یک کتاب آموزش کاملاً تصویری می باشد.

توضیحی در مورد نرم افزار پاور پوینت دهیم ، به طور کلی هر برنامهٔ رایانه‌ای که بتوان با آن متن و تصویر و فیلم و مانند آن را بر روی پرده نمایش داد را پاورپوینت یا پرده‌نگار می‌گویند.

مایکروسافت پاورپویت (به انگلیسی: Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است.

پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت» و با نام اولیه “پرزنتر” و برای سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۷ طراحی شد. در آگوست همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. این نرم‌افزار به طور رسمی در ۲۲ می ۱۹۹۰ و مصادف با تاریخ انتشار ویندوز ۳٫۰ انتشار یافت و تاکنون نسخه‌های فراوانی از آن برای سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش منتشر شده است که جدیدترین آنها نسخه ۱۵٫۰ است که همراه با آفیس ۲۰۱۳ به بازار جهانی راه یافت.

پاورپوینت نرم‌افزاریست که هم اکنون ۹۵ درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست؛ همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه ۳۵۰ بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید