check home phone-call search send

کسب درآمد با طراحی سایت

تعدادی از کاربران سوال کرده بودند کسب درآمد با طراحی سایت چطور است و اگر ما سمت طراحی سایت بیایم میتوانیم کسب درآمد کنیم. در این مقاله سعی میکنم به صورت دقیق و درست روش های کسب درآمد با طراحی سایت رو مورد بررسی قرار دهم و بگم شما چطور میتوانید کسب درآمد کنید. روش های مختلفی برای کسب درآمد با طراحی سایت وجود دارد اما ما سه روش اصلی کسب درآمد رو مورد بررسی قرار میدهیم.

کسب درآمد با طراحی سایت

کسب درآمد با طراحی سایت

برای کسب درآمد با طراحی سایت شما میتوانید از سه روش زیر استفاده کنید. البته این سه روش در اکثر برنامه نویس ها ثابت است و با این روش ها میتوانید با تمام زبان های برنامه نویسی به درآمد برسید.

روش های کسب درآمد با طراحی سایت 

  • کارمندی
  • آزادکاری یا فریلنسری
  • پیاده سازی ایده

1- روش کارمندی برای کسب درآمد با طراحی سایت

اولین روش برای کسب درآمد در این حوزه، کارمند شدن است. یعنی شما در یک شرکت مشغول به کار شوید. معمولا حقوق در این مدل بستگی به عوامل زیر دارد: 

  • شهر محل کار 
  • میزان تخصص 
  • میزان تجربه 
  • سابقه کار 
  • پست سازمانی 

پیشنهاد میکنم مقاله درآمد برنامه نویس در ایران را کامل مطالعه کنید. چون به صورت دقیق و درست در مورد این موراد صبحت کرده ایم. معمولا کسانی که در این حوزه کار میکنند بر اساس تخصص، سابقه کار و پست سازمانی حقوق دریافت میکنند. اگر بخوایم به صورت دقیق و درست بگیم چه مقدار درآمد دارند باید ببینیم در کدام حوزه طراحی سایت کار میکنند. چون طراحی سایت حوزه های مختلفی دارد. حوزه های طراحی سایت به دو دسته بک اند و فرانت اند تقسیم می شوند که برای آشنایی با این دو پیشنهاد میکنم مقاله فرانت اند و بک اند در طراحی سایت را از سایت آموزش وردپرس وردپرسی شو مطالعه کنید. پس باید مشخص کنید شما در کدام حوزه فعالیت میکنید تا میزان درآمدتون مشخص شود ولی معمولا کسانی که طراحی سایت (بدون در نظر گرفتن حوزه کاری) کار میکنند بین 2.5 تا 10 میلیون حقوق دریافت میکنند. 

2- روش آزادکاری یا فریلنسری برای کسب درآمد با طراحی سایت

یکی دیگر از روش های کسب درآمد با طراحی سایت، فریلنسری یا همان آزادکاری است. یعنی شما وابسته به کس یا سازمان خاصی نیستید و به صورت تکی کار می کنید. در این روش همه چیز دست خود شماست و باید بر اساس روابط و خلاقیت خودتون پروژه دریافت کنید. در این روش هم خوبی وجود دارد هم بدی، خوبی این روش این است آقا بالا سر خود هستید و هر زمانی که دوست دارید کار میکنید. این روش برای کسانی زیاد متخصص نیستند خوب نیست و خیلی سخت میتوانند کار پیدا کنند. اما اگر متخصص باشید و واقعا روابط کاری خوبی داشته باشید به راحتی میتوانید پروژه دریافت کنید. 

روش آزادکاری یا فریلنسری برای کسب درآمد با طراحی سایت

در روش آزادکاری نمونه کار و رزومه حرف اول رو میزند. اگر شما رزومه و تعدادی نمونه کار قوی داشته باشید میتوانید با ارائه همین نمونه کارها، به راحتی پروژه دریافت کنید. در روش آزادکاری برای گرفتن پروژه خیلی چیزها تاثیر دارد. که اصلی ترین آن ها، رزومه، میزان روابط و ارتباطلات، نمونه کار قوی و نحوه صحیح ارائه خود است. اگر بتوانید این عوامل رو قوی کنید صد در صد همیشه کار خواهید داشت. 

شاید بپرسید میزان حقوق کسانی که در این بخش کار میکنند چه مقدار است باید بگم مثل روش قبلی باید ببینیم شما در کدام حوزه طراحی سایت کار میکنید. ولی معمولا کسانی که دور ورم خودم بودند از 1 2 میلیون درآمد داشته اند تا 15 20 میلیون در ماه، که کلا بستگی به خود شما دارد. 

3- روش پیاده سازی ایده برای کسب درآمد با طراحی سایت

یکی دیگر از روش های کسب درآمد، پیاده سازی ایده است. یعنی شما برنامه نویسی یاد میگیرد و ایده خود رو پیاده میکنید. خیلی از کاربران در دوره های مختلف ما شرکت کردند و الان دارند ایده خود رو پیاده میکنند. در این روش واقعا نمی شود گفت میزان درآمد چه قدر است. در این روش اگر ایده خوب باشد و به صورت درست پیاده سازی شده و مخاطب خود رو پیدا کرده باشد میتوان گفت به درآمد قابل توجه ای میرسند. البته در این روش باید وقت بذارید و به صورت پیوسته تلاش کنید. بعضی وقت ها در این روش اصلا به چیزی نمیرسید چون خیلی ایده به صورت خیلی بد پیاده سازی و ارائه شده است. اگر آدم بلند پروازی نیستید و میخواید سریع به درآمد برسید پیشنهاد میکنم اصلا سمت این بخش نیایید چون خیلی ها وارد این حوزه شدند و با شکست های بدی صحنه رو خالی کرده اند. راسیتش باید خیلی چیزها رو رعایت کنید و سخت کوش باشید تا بتوانید در این بخش به درآمد برسید. البته این رو هم بگم اگر خوب کار کنید و واقعا ایده و نحوه پیاده سازی خوب باشد به درآمدهای کلان میرسید. 

به نظر شما چه روش هایی برای کسب درآمد با طراحی سایت وجود دارد؟

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید