check home phone-call search send

مدت زمان یادگیری انگولار

بعد از اینکه مقاله انگولار چیست را در سایت منتشر کردیم حال به سراغ مدت زمان یادگیری انگولار میرویم و میخواهیم مدت زمان یادگیری انگولار رو در سطح مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

مدت زمان یادگیری انگولار

دوستان در مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی چند مورد را بررسی کردیم که تاثیر بسزایی در مدت زمان لازم برای یادگیری برنامه نویسی دارند. این چند مورد را دوباره در این مقاله به صورت کلی ذکر میکنیم.

  • زبان برنامه نویسی 
  • زمان روزانه برای برنامه نویسی
  • تمرین و تکرار 
  • الگوریتم و فلوچارت 
  • ضریب هوش
  • زبان انگلیسی 
  • ریاضیات 
  • سن 
  • اراده و حوصله‌

انگولار چیست

انگولار جی اس یک فریم ورک (فریم ورک چیست) جاوااسکریپت است که در سال ۲۰۰۹ توسط میسکو هوری و آدام آبرونز ارائه شد و بعد توسط گوگل توسعه داده شد. انگولار جی اس یک فریم ورک ساخت یافته برای ساخت وب اپلیکیشن های پویا می باشد. پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با انگولار، مقاله انگولار چیست را مطالعه کنید.

نکته۱: انگولار علاوه بر اینکه این امکان را به شما می‌دهد که از HTML برای طراحی قالب استفاده کنید باعث می‌شود بتوانید سینتکس‌های HTML را طوری گسترش دهید تا جزئیات وب‌اپلیکیشن‌ها را نیز به وضوح بیان نمایید.

نکته ۲: انگولار یک فریم ورک برای ایجاد صفحات تک صفحه ای وب می باشد به این معنی می باشد که مرورگر صرف نظر از اندازه‌ی صفحه‌ی شما، آنرا را بارگذاری کند.

هسته انگولار از جاوااسکریپت (مقاله: جاواسکریپت چیست) می باشد و شما باید برای ایجاد محتویات فریم ورک از زبان جاوااسکریپت استفاده می کنید.

مدت زمان یادگیری فریم ورک انگولار

مدت زمان یادگیری انگولار

بعد از اینکه متوجه شدیم انگولار چیست حال به سراغ مدت زمان یادگیری انگولار میرویم و انی مدت زمان یادگیری رو در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته مورد بررسی قرار میدهیم.

یادگیری مقدماتی فریم ورک انگولار:

برای آشنایی با فریم ورک انگولار باید حداقل 15 تا 20 ساعت وقت بذارید و حدود 70 تا 80 ساعت هم برای تمرین وقت صرف کنید تا بتوانید با این فریم ورک آشنا شوید و پروژه های کوچکی با آن بنویسید.

یادگیری متوسطه فریم ورک انگولار:

اگر خواستید پروژه های بزرگتری با این فریم ورک بنویسید باید حداقل 50 تا 70 ساعت وقت برای یادگیری و حدود 300 ساعت هم برای تمرین در نظر بگیرید. البته تمرین بیشتر باشد خیلی بهتر است.

یادگیری پیشرفته فریم ورک انگولار:

اگر میخواهید به صورت کامل بر فریم ورک انگولار مسلط شوید باید حداقل 300 ساعت وقت مفید برای یادگیری در نظر بگیرید و حدود 1500 ساعت هم برای تمرین مباحثی که یاد گرفته اید.

نکته: این آمار که ارائه دادیم یک آمار تقریبی برای یادگیری انگولار است و برای هر کس با شرایطش فرق میکند. پیشنهاد میکنم مقاله مدت زمان یادگیری برنامه نویسی رو حتما مطالعه کنید.

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید