check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

طراح سایت دیجی کالا کیست

یکی از سوالاتی که در این مدت چندین بار ازم پرسیده شده، در مورد سایت دیجی کالا است با عنوان طراح سایت دیجی کالا کیست ، در این مقاله میخواهم بگم طراح سایت دیجی کالا کیست و چه شرکتی این سایت رو طراحی کرده اند. پس اگر علاقه دارید بدونید طراح سایت دیجی کالا کیست این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید. 

طراح سایت دیجی کالا کیست

قبل از اینکه در مورد طراح سایت دیجی کالا کیست صحبت کنیم باید ببینیم این سایت به چه زبان یا تکنولوژی برنامه نویسی و پیاده سازی شده است. سایت دیجی کالا یک فروشگاه آنلاین محصولات است که با تکنولوژی برنامه نویسی ASP.Net تحت سی شارپ نوشته و برنامه نویسی شده است این سایت از پایه با این تکنولوژی طراحی و پیاده سازی شده است. سایت دیجی کالا از چند بخش زیر تشکل شده است:

  • بخش UX
  • بخش UI سایت 
  • برنامه نویسی سایت 
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

در این مدت خیلی ازم سوال پرسیده شده، که طراح سایت دیجی کالا کیست یا چه شرکتی سایت دیجی کالا رو طراحی و برنامه نویسی کرده است. بعضی وقت ها هم میبینم بعضی شرکت ها و اشخصا میگن من سایت دیجی کالا رو طراحی و برنامه نویسی کرده ایم. اگر یه ذره جستجوگر خوبی باشید کافیه با چند سرچ کلمه خاص در گوگل متوجه میشید تعداد زیادی شرکت و شخص ادعای طراحی سایت دیجی کالا رو دارند. حتی چند وقت پیش دیدم شخص یک دامین ir با عنوان طراح دیجی کالا ثبت کرده و مدعی شده است که این سایت توسط ایشون و گروهشون طراحی و برنامه نویسی شده است. (فکر کنم کلا سایتشون جمع شد)

طراح سایت دیجی کالا کیست

واقعا طراح سایت دیجی کالا کیست یا چه شرکتی این سایت رو طراحی و برنامه نویسی کرده است. دوستان عزیز سایت دیجی کالا از همون ابتدا که به صورت یک گروه 5 نفره شروع به کار کرد با سایت که توسط گروه خودشون طراحی و برنامه نویسی شده بود شروع به کار کردند و هیچ شرکت یا شخصی به صورت اختصاصی سایت دیجی کالا رو طراحی یا برنامه نویسی نکرده است. افراد می توانند ادعا کنند که در زیر مجموعه دیجی کالا به عنوان کارمند در مجموعه برنامه نویسی یا طراحی سایت شرکت داشته اند اما نمی توانند بگویند سایت توسط آنها طراحی و پیاده سازی شده است. 

این صحبت توسط آقایان محمدی (براداران موسس دیجی کالا) در مصاحبه ای که سال 91 داشتند گفته شد که پلتفرم نرم افزاری دیجی کالا به صورت کامل توسط تیم طراحی و برنامه نویسی دیجی کالا، برنامه نویسی و پیاده سازی  شده است. این پلتفرم به صورت مداوم به روز و آپدیت شده است. یعنی تمام بخش های آن که در بالا گفتیم از ux و ui گرفته تا برنامه نویسی توسط تیم طراحی و برنامه نویسی دیجی کالا تولید شده است.

توجه: پس با این صحبت هایی که برادران محمدی داشته اند متوجه می شویم هر کسی ادعادی طراحی و پیاده سازی دیجی کالا رو دارد به احتمال زیاد دنبال ایجاد یک رزومه قوی برای خودش است و حرفش کذب است.

قبلا هم در مورد طراحی سایت دیجی کالا مقالاتی منتشر کردیم مانند زبان برنامه نویسی سایت دیجی کالا و هزینه طراحی سایت دیجی کالا که با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده اند پیشنهاد میکنم حتما این دو مقاله رو مطالعه کنید. 

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید