check home phone-call search send

آموزش وبلاگ نویسی حرفه ای

آموزش وبلاگ نویسی حرفه ای

آموزش وبلاگ نویسی حرفه ای

سلام.دوباره با یک کتاب دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم در این پست کتابی رو آماده کردیم با عنوان تکنیک های وبلاگ نویسی که به زبان فارسی و در قالب 216 صفحه نگارش شده است . کتاب «تکنیک های وبلاگ نویسی» که توسط دکتر حمید ضیایی پرور تهیه و تدوین شده است یک راهنمای عملی برای وبلاگ نویسان جهت راه اندازی و مدیریت وبلاگ در سرویس دهندگان فارسی وبلاگ در ایران می باشد.

این کتاب علاوه بر اینکه یک راهنمای عملی برای راه اندازی و توسعه وبلاگها می باشد می تواند به عنوان یک مرجع آموزشی جهت کلاسها و کارگاه های عملی مدیریت و به روز رسانی وبلاگ فارسی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این کتاب به بسیاری از سوالات احتمالی کاربران و مدیران وبلاگهای فارسی پاسخ داده شده است و استفاده از آن می تواند به رونق هر چه بیشتر وبلاگستان فارسی بینجامد. دکتر ضیایی پرور یکی از وبلاگ نویسان قدیمی ایران است که از سال 1381 تا کنون وبلاگ می نویسد. او همچنین دهها کارگاه عملی وبلاگ نویسی در دانشگاه ها و سازمان های مختلف برگزار کرده است .

این کتاب شامل 8 فصل می باشد، که عبارتند از:
فصل اول: مبانی و مفاهیم
فصل دوم: راه اندازی وبلاگ
فصل سوم : تولید محتوا برای وبلاگ
فصل چهارم: مهارتهای گرافیکی
فصل پنجم: مدیریت وبلاگ
فصل ششم: کاربردهای وبلاگ
صل هفتم : تکنیک ها و مهارتها
فصل هشتم : وبلاگ های رسمی و سازمانی

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید