check home phone-call search send

آموزش نرم افزار Fireworks برای طراحی وب

با جلسه 28 ام از دوره آموزش طراحی وب در خدمت شما عزیزان هستیم در این جلسه به سراغ آموزش نرم افزار Fireworks رفته ایم. دوستان عزیز نرم ازفزار  Fireworks محصولی بی نظیر از شرکت معروف Adobe است. در ابتدا این نرم افزار برای کار بر روی تصاویر Bitmap و Vector بود. پس از ادغام و تصرف شرکت Macromedia توسط شرکت Adobe در سال ۲۰۰۵ میلادی ، Fireworks تبدیل به یک نرم افزار چند کاره گشت. علاوه بر کار بر روی تصاویر Bitmap و Vector ، Fireworks توانایی تولید صفحات اینترنتی و رابط گرافیکی برنامه های کاربردی را نیز دارا شد. تعریف لینک ها ، فریم ها و صفحات در طراحی صفحات وب و Hotspot ها به طراحان کمک می کند با کمترین در گیری با مسائل کد نویسی به هدفشان برسند. Fireworks امکان تعامل با سایر نرم افزار های ادوبی مانند فوتوشاپ ، ایلیستریتور ، فلش ، فلش کاتالیست و … را دارد.

آموزش نرم افزار Fireworks برای طراحی وبFireworks نرم افزاری است که از نسخه CS3 به جمع نرم افزار های موجود در بسته Cs پیوست . پیش تر از آن این نرم افزار به وسیله Macromedia توسعه می یافت و پس از خرید Macromedia توسط Adobe بود که به عنوان عضوی از خانواده Cs در آمد . عضوی که البته رقیبش Image Ready (از محصولات Adobe که معمولا همراه با فوتوشاپ عرضه می شد) را از رده خارج ساخت.

Fireworks یک نرم افزار طراحی رابط گرافیکی در زمینه های وب ، دستکتاپ و موبایل بوده و شما میتوانید خیلی از کدها ، دستورات ، انمیشن ، افکت ها و … را در آن سامان بدهید.

 عزیزان میدونم سخته خوندن این جور کتب اما بهتون قول میدم بعد از مدتی به صورت حرفه ای هم طراحی وب رو فرا میگیرید از یک منبع عالی و هم زبان تحصصی شما به صورت چشمگیری خوب میشه و شما به دو هدف عالی میرسید. پس اگر دنبال این هستید که برنامه نویسی و کدنویسی وب رو به خوبی و به روز یاد بگیرید این دوره رو از دست ندهید چون واقعا بهترین ها رو گلچین کرده ایم و برای دانلود قرار میدهیم.

برای دسترسی به بقیه مطالب میتوانید از طریق  دوره طراحی وب سایت به سایر جلسات دسترسی داشته باشید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید