check home phone-call search send

سورس کد پروژه اضافه ویرایش حذف و جستجو با استفاده از PHP و AngularJS

سورس کد پروژه اضافه ویرایش حذف و جستجو با استفاده از PHP و AngularJS

سورس کد پروژه اضافه ویرایش حذف و جستجو با استفاده از PHP و AngularJS

پروژه ای با امکانات اضافه ، ویرایش، حذف و جستجو با استفاده از PHP به همراه تکنولوژی AngularJS ، سورس کدی برای دوست داران زبان PHP که آماده دانلود کردیم که پیشنهاد میکنم استفاده کنید.پروژه ای که از تکنولوژی AngularJS در آن استفاده شده است که به صورت Live اطلاعات ثبت ویرایش و حذف میکند فقط کافیس دیتابیس را ایجاد کرده و فایل ضمیمه شده را در آن ایمپورت کنید و میتوانید پروژه را اجرا بگیرید.

باز به سراغ زبان برنامه نویسی php رفته ایم و سورس کد جدیدی رو برای شما عزیزان آماده کردیم پروژه ای با امکانات اضافه ، ویرایش، حذف و جستجو با استفاده از PHP به همراه تکنولوژی AngularJS که میتوانید در انتهای همین پست دانلود کنید .
پروژه ای که از تکنولوژی AngularJS در آن استفاده شده است که به صورت Live اطلاعات ثبت ویرایش و حذف میکند فقط کافیس دیتابیس را ایجاد کرده و فایل را در آن ایمپورت کنید و از پروژه اجرا بگیرید.

جستجو با استفاده از PHP : 

برای تغییر کانکشن نیز میتوانید محتویات فایل connect.php را تغییر دهید.

try {
 $conn = new PDO('mysql:host=localhost;dbname=angularcrud', $username, $password);
 $conn->setAttribute(PDO::ATTR_ERRMODE, PDO::ERRMODE_EXCEPTION); 
} catch(PDOException $e) {
 echo 'ERROR: ' . $e->getMessage();
}

انگولار چیست ؟

یک چارچوب ( Framework )بـــــرنامه تحت وب با سورس باز استکه توسط گوگل و برنامه نویسان مستقل و شرکتها حفظ و نگهداری میشود تا برخی از چالشهایی که در توسعه برنامه های تک صفحه ای ( Single page applications ) با آن روبرو میگردیم را هدف بگیرد. انگولار چارچوبی برای معماری سمت کلاینت MVC همراه با عناصر متداولی که در برنامه های تحت وب بکار میرود را فراهم مینماید تا توسعه و تست چنین برنامه هائی را آسان گردد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید