check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

سورس رایگان ios اپلیکیشن پخش موسیقی

در این پست سورس اپلیکیشن پخش موسیقی iPodcaster  برای ios رو آماده کردیم در سایت مطالب زیادی در زمینه سورس کد آماده اندروید گذاشتیم میخوایم از این به بعد هم تعدادی سورس کد آماده ios داخل سایت بذاریم. اگر به دنبال یادگیری و آموزش برنامه نویسی ios هستید پیشنهاد میکنم فیلم آموزش برنامه نویسی ios رو به صورت رایگان دانلود کنید.

سورس رایگان ios اپلیکیشن پخش موسیقی

سورس رایگان ios اپلیکیشن پخش موسیقی

iPodcaster یک سورس ios آماده برای ایجاد پلیر قدرتمند با امکانات ویژه برای آیفون میباشد. این سورس پشتیبانی کامل از معماری 64bit و RSS2.0 و همچنین پشتیبانی از لیست پخش XML از سرور های خارجی (Dropbox به، S3 ) پشتیبانی از لینک های خارجی به یک فایل پادکست , پلاگین وردپرس و ادغام با وردپرس , پشتیبانی از فایل های MP3 و M4A را دارا میباشد. ای سورس از طراحی تخت سفارشی بسیار زیبا بهره میبرد. از قابلیت های این سورس ای او اس میتوان به پخش آفلاین و آنلاین , دانلود موسیقی , نمایش کاور موسیقی , اشتراک موسیقی از طریق شبکه های اجتماعی , ادغام با وردپرس , فراخوانی موسیقی از آر اس اس و … اشاره کرد.

سورس رایگان ios اپلیکیشن پخش موسیقی

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
مصطفی
پاسخ دهید

سلام. دوره آموزش ios که 24 قسمت آن منتشر شده است ادامه نمی دهید؟؟


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید