check home phone-call search send

سورس قالب Design Studio برای وب سایت

برای کاربران عزیز سورس ایران  قالب وب سایت خیلی ساده و جذابی را قرار داده ایم که با استفاده از flash در یک صفحه Html و تم تیره طراحی شده است. قالب وبسایت Design Studio با افکت نمایشی متفاوت و همچنین منوی خیلی جالبی پیاده سازی شده است. این قالب زیبای Website با طرح استودیو طراحی شده است و منوی آن شامل گزینه های آویزانی در سمت چپ صفحه هستند که با کلیک روی هر بخش، صفحه با افکت جالبی عوض می شود.

سورس قالب Design Studio برای وب سایت

بخش های مختلف این قالب و منوی وب سایت عبارتند از :

  • Welcome : صفحه اصلی و خوشامدگویی Flash Web template شامل معرفی کوتاهی از قالب و همچنین خوشامدگویی به بازدیدکنندگان است و همچنین آخرین پروژه ها نیز با طرح زیبایی در این صفحه نمایش داده می شوند.
  • Portfolio : در صفحه مربوط به محصولات نیز عکس هایی از محصولات به زیبایی در کنار هم طراحی شده اند، که با قرارگرفتن ماوس روی هر کدام با بزرگتر شدن تصویر، اطلاعات کاملی درباره محصول در پایین گالری نمایش داده می شود. همچنین این بخش دارای یک scroll جالب کلیکی نیز برای دیدن لیست تمام محصولات هست.
  • About Us : صفحه درباره مای این قالب فلش شامل اطلاعات کاملی از کمپانی و یا سازمان مربوط به وب سایت می باشد.
  • Contact Us :  در صفحه تماس با ما نیز ، فرم زیبایی جهت ارسال نظرات و پیشنهادات و یا سوالات کاربران و بازدیدکنندگان سایت برای مدیر طراحی شده است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید