check home phone-call search send

دانلود سورس پروژه مدیریت مشاور املاک با سی شارپ

دانلود سورس پروژه مدیریت مشاور املاک

دانلود سورس پروژه مدیریت مشاور املاک با سی شارپ

معمولا برای برنامه نویس شدن باید همیشه سورس کد پروژه های دیگر برنامه نویس ها را مورد بررسی قرار داد و اگه در زمینه خاص داریم کدی را یاد میگیریم در آن زمینه سورس پروژه ببینیم تا با انواع ساختار و شیوه کد نویسی آشنا شویم و اگر نکته جدید یاد گرفتیم در پروژه های خود استفاده نماییم .در این پست سورس کد پروژه مدیریت مشاور املاک به زبان سی شارپ را آماده کردیم که می تواند منبعی خوب برای یادگیری برنامه نویسی سی شارپ باشد . این پروژه دارای بخش ها و امکانات مختلفی می باشد ، مانند بخش مدیریت املاک (در دسته بندی های مختلف) ، بخش قرارداد ها ( ثبت قرارداد جدید و … ) ، بخش املاک فروخته شده و مدیریت قراردادهای سابق ، مدیریت کاربران سیستم و … که می تواند به خوبی ، نیازهای مشاورین املاک را پوشش دهد.

سورس پروژه مدیریت مشاور املاک

پروژه در محیط Visual Studio 2010 و بر پایه بانک اطلاعاتی اکسس پیاده سازی شده است و به همین دلیل نیازی به نصب بودن سرور اس کیو ال بر روی سیستم شما نیست و پروژه به راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد شد .

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید