check home phone-call search send

سورس برنامه مدیریت دفتر چک به زبان سی شارپ

معمولا برای نوشتن برنامه های مدیریت یک چیزی (کتابخانه – دفتر کار – دفترچه تلفن – مشاور املاک و . . .) بهتر هست سورس کد پروژه های دیگر رو ببینیم تا بهتر بتونیم این برنامه ها رو بنویسیم البته منظور من دوستانی هست که تازه وارد عرصه برنامه نویسی شده اند. چون سورس کد منبع خوبی برای آموزش برنامه نویسی هست. در این پست سورس کد مدیریت دفتر چک به زبان سی شارپ رو آماده کردیم. پروژه در محیط Visual Studio 2010 پیاده سازی شده است و دیتابیس آن از نوع Sql میباشد و برای اجرای صحیح پروژه ، لازم است که SqlServer 2008 R2 و یا نسخه های بالاتر را نصب داشته باشید . توجه کنید که نیاز به اتچ کردن دیتابیس بصورت دستی نیست و نرم افزار بصورت خودکار با کدنویسی دیتابیس را اتچ میکند . در صورتی که نام سرور اس کیو ال شما با نام سرور پیش فرض تفاوت داشت ، میتوانید از ماژول DataAccessLayer.cs نام سرور را در کانکشن استرینگ مطابق با سیستم خود اصلاح کنید.

سورس برنامه مدیریت دفتر چک به زبان سی شارپ

سورس برنامه مدیریت دفتر چک به زبان سی شارپ 

پروژه دارای گرافیک چشم نواز و کاربرپسند بوده و در آن از کامپوننت DevComponent برای زیباسازی استفاده شده است . همچنین سعی شده نرم افزار دارای امکانات کامل باشد و نیازهای یک سیستم مدیریت چک را براورده کند و امکاناتی از قبلی ثبت ، ویرایش ، مدیریت و … چک ها را داراست . برای ثبت هر چک هم میتوانید اطلاعات کامل مانند مبلغ چک ، تاریخ ، در وجه و … را بصورت کامل واد کنید. 

سورس کد برنامه مدیریت دفتر چک

تصویری از محیط سورس کد برنامه مدیریت دفتر چک با سی شارپ

محیط سورس کد برنامه مدیریت دفتر چک محیط سورس کد برنامه مدیریت دفتر چک

اطلاعات برای ورود به نرم افزار :

نام کاربری : ۱

رمز عبور : ۱

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید