check home phone-call search send

سورس برنامه صندوق قرض الحسنه به زبان سی شارپ

سعی کردیم سورس پروژه به زبان سی شارپ بیشتر در سایت قرار بدیم چون سورس کد منبع خوبی برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی می باشد در این پست سورس کد برنامه صندوق قرض الحسنه به زبان سی شارپ رو آماده کردیم. پروژه بصورت نصبتا کامل پیاده سازی شده است و شامل بخش هایی مانند : مدیریت مشتریان ، افتتاح و مدیریت حساب ها ، مدیرت وام ها و … می باشد. همچنین نرم افزار دارای بخش گزارشگیری کاملی است که با کمک کریستال ریپورت (Crystal Report) پیاده سازی شده است و لازم است برای اجرای گزارشات ، افزونه آن در سیستم شما نصب باشد.

دانلود سورس کد برنامه صندوق قرض الحسنه

سورس برنامه صندوق قرض الحسنه به زبان سی شارپ

پروژه در محیط Visual Studio و با دیتابییس Sql Server پیاده سازی شده است و لازم به ذکر است که نیاز به اتچ کردن دیتابیس در محیط Sql Server Management Studio نیست ( فایل دیتابیس در محیط پروژه و افزونه اس کیو ال در Visual Studio قرار گرفته است ) و نرم افزار بدون مشکل قابل اجراست.

سورس کد برنامه صندوق قرض الحسنه به زبان سی شارپ

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
شیما رفیعی
پاسخ دهید

سلام. من سورس کد صندوق رو دانلود کردم ولی خطای زیر رو میده. ممنون میشم راهنماییم کنید.
System.Data.SqlClient.SqlException: ‘A network-related or instance-specific error occurred while establishing a connection to SQL Server. The server was not found or was not accessible. Verify that the instance name is correct and that SQL Server is configured to allow remote connections. (provider: SQL Network Interfaces, error: 26 – Error Locating Server/Instance Specified)’


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید