check home phone-call search send

سورس ماشین حساب با جاوااسکریپت و بوت استرپ

سورس کد ماشین حساب رو به زبان های مختلفی در سایت منتشر کردیم اینار سورس ماشین حساب با جاوااسکریپت و بوت استرپ  را آماده کردیم. سعی شده در این مدت سورس کد پروژه زیادی در سایت منتشر شود چون سورس کد منبع خوبی برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی هست.

سورس ماشین حساب با جاوااسکریپت و بوت استرپ

سورس پروژه ماشین حساب با زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت و با تکنولوژی کدنویسی و طراحی شده است. این سورس کد با ترکیبی از html، جاوااسکریپت و بوت استرپ طراحی شده است. که میتوانید در پروژه های نرم افزاری خود ازش استفاده کنید. 

Bootstrap چیست؟

Bootstrap مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزارهای تحت وب است که شامل دستورات HTML، CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت تولید و نمایش فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها و سایر المان های مورد نیاز طراحی وب می باشد.
Bootstrap در ابتدا توسط مارک اتو و جاکوب تورنتون و در جهت ایجاد یک چارچوب ظاهری مشخص و یکسان در ابزارهای توییتر طراحی و نوشته شد. قبل از شروع این پروژه نمونه های زیادی با همین رویکرد ایجاد شده بود که همگی با سرنوشتی مشابه و عدم استقبال طراحان وب دنیا مواجه شده بودند. به دلیل وجود مشکلات اساسی در نمونه های دیگر، سازنده اصلی توییتر یا همان مارک اتو تصمیم به ساخت یک سیستم داخلی و قدرتمند برای خود با نام Bootstrap گرفت.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید