check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

سورس رایگان اندروید شبکه اجتماعی

چند وقتی هست که در زمینه سورس رایگان اندروید مطالب زیادی در سایت قرار دادیم مثل سورس رایگان اندروید بازی جت جنگنده ، سورس رایگان اندروید اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام Snap ، سورس رایگان اندروید بازی نینجا سامورایی ، سورس کد اندروید بازی خراش و حدس و سورس کد اپلیکیشن مرورگر وب اندروید که کاربران خیلی استقبال کردند و مورد پسند دوستان قرار گرفت در این مطلب سورس رایگان اپلیکیشن شبکه اجتماعی رو آماده کردیم به نام Solti که می توانید از این سورس کد اندروید جهت آشنایی با برنامه نویسی شبکه های اجتماعی آشنا شوید و پیشنهاد میکنم به عنوان یک منبع آموزش برنامه نویسی اندروید استفاده نمایید.

سورس رایگان اپلیکیشن اندروید شبکه اجتماعی

سورس رایگان اندروید شبکه اجتماعی

Solti سورس اندروید یک شبکه اجتماعی برای موبایل های تحت سیستم عامل اندرویدی است. این سورس نرم افزار بسار شبیه شبکه اجتماعی بزرگ و معروف فیس بوک است حتی با امکانات بیشتر , این روزا که بازار نرم افزارهای موبایل بسیار داغ هست بهتره شما هم عقب نمونید و یک شبکه اجتماعی محبوب و بزرگ ایجاد کنید تا کاربران از سرار فضای مجازی از آن استفاده کنند.

سورس رایگان اندروید شبکه اجتماعی

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۱ دیدگاه
Avatar
hasan
پاسخ دهید

سلام خیلی خوبه


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید