check home phone-call search send

سورس آماده اندروید اپلیکیشن نقد و بررسی فیلم

یکی از منابع عالی برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی اندروید استفاده از سورس کد آماده اپلیکیشن های معروف هست. شما با دیدن این سورس کدها مطالب خوبی یاد میگیرید و بیشتر با نحوه کدنویسی این اپلیکیشن ها آشنا می شود در سایت هم مطالب زیادی منتشر کردیم مثل سورس آماده اندروید ارائه والپیپر تصاویر پس زمینه ، سورس رایگان اندروید برنامه آموزش آشپزی ، سورس رایگان اندروید شبکه اجتماعی و سورس اندروید اپلیکیشن بازار من به همراه نسخه وب و IOS که جز سورس کدهای خوب هستند که پیشنهاد میکنم حتما این این سورس کدها رو دانلود کنید. در این مطلب سورس کد آماده اندروید اپلیکیشن نقد و بررسی فیلم Movie Review App رو آماده کردیم.

سورس اندروید اپلیکیشن نقد و بررسی فیلم

سورس آماده اندروید اپلیکیشن نقد و بررسی فیلم

Movie Review App سورس اندروید برای ایجاد اپلیکیشن نقد و بررسی اطلاعات فیلم است. یک نرم افزار عالی برای پیدا کردن تاریخ انتشار فیلم ها , امتیازات کسب شده , جوایز دیرافت شده , نقد مجلات و وب سایت ها در مورد فیلم , کامنت های دریافتی , بازیگران , کارگردان ها , بودجه ساخت و … میباشد. شما به راحتی میتوانید این اپلیکیشن را ایجاد و در اختیار کاربران خود بگذارید.

سورس آماده اندروید اپلیکیشن نقد و بررسی فیلم

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید