check home phone-call search send

سورس آماده اندروید اپلیکیشن ایجاد شبکه اجتماعی

معمولا کاربران در سایت درخواست گذاشتن سورس کدهای اندروید برای اپلیکیشن های شبیه تلگرام و واتس اپ رو دارند در این پست سورس کد رایگان اندروید ایجاد شبکه اجتماعی اندروید My Social Network آماده کردیم. البته در سایت سورس کد اندروید زیادی منتشر کردیم مثل سورس آماده اندروید ارائه والپیپر تصاویر پس زمینه ، سورس رایگان اندروید برنامه آموزش آشپزی ، سورس رایگان اندروید شبکه اجتماعی و سورس اندروید اپلیکیشن بازار من به همراه نسخه وب و IOS که میتوانید از سایت دانلود کنید. سعی کنید از این سورس کدها در جهت یادگیری و آموزش برنامه نویسی اندروید استفاده کنید.

سورس اندروید اپلیکیشن ایجاد شبکه اجتماعی

سورس آماده اندروید اپلیکیشن ایجاد شبکه اجتماعی

My Social Network یک سورس تجاری برای ایجاد شبکه اجتماعی مانند تلگرام است. شما با استفاده از این سورس به سادگی میتوانید یک نرم افزار پیام رسان و شبکه اجتماعی مانند تلگرام و واتس آپ ایجاد کنید. این فایلی که برای شما آماده کردیم سورس کامل اندروید + ایجاد سایت و پایگاه اصلی نرم افزار است , یک بسته کامل برای شما کاربران عزیز! ظاهری بسیار زیبا و جذاب , کد نویسی استاندارد و قدرتمند , انتشار پست , ایجاد پروفایل و صفحه شخصی , خواندن پست دوستان , گفتگوی و چت آنی با دوستان و … از خصوصیات کاربردی آن میباشد. سمت نرم افزار اندورید با Android Studio ساخته شده است و سمت سرور و وب سایت با php شی گرا با یک پایگاه داده MySQL ساخته شده است.

سورس آماده اندروید اپلیکیشن ایجاد شبکه اجتماعی

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۱ دیدگاه
Avatar
نیما هدایتی
پاسخ دهید

سورس ناقصه . بعضی از کلاس ها و اینترفیس ها رو نداره . ممنون میشم رسیدگی کنید


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید