check home phone-call search send

سورس رایگان اندروید اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام Snap

سلام. در این مدت سعی کردیم مطالب زیادی در زمینه برنامه نویسی اندروید در سایت قرار دهیم مثل آموزش برنامه نویسی اندروید یا سورس رایگان اندورید که با استقبال کاربران روبرو شده است اگر به دنبال آموزش اندروید هستید می توانید از مطلبی مثل آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید ،آموزش کاربردی اندروید ، آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر و دانلود کتاب جامع آموزش برنامه نویسی اندروید استفاده کنید اگر هم به دنبال سورس آماده اندروید هستید نمونه های زیادی در سایت منتشر کردیم مثل سورس رایگان اندروید بازی نینجا سامورایی ، سورس کد اندروید بازی خراش و حدس ، سورس اندروید اپلیکیشن بازار من به همراه نسخه وب و IOS و سورس کد اپلیکیشن مرورگر وب اندرویدکه پیشنهاد میکنم حتما نگاهی هم به این مطالب بندازید. در این مطلب سورس اندروید اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام که با نام Snap برنامه نویسی شده است رو آماده کردیم.

سورس رایگان اندروید اشتراک گذاری عکس

سورس رایگان اندروید اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام Snap

Snap یک سورس اندروید تجاری است که با استفاده از آن میتوانید یک شبکه اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام راه اندازی کنید. این سیستم به کاربران شما اجازه میدهد تا با استفاده از گوشی های اندرویدی خود تصاویرشان را با همدیگر به اشتراک بگذارند , همدیگر را دنبال کنند , لایک کنند و کامنت بگذارند. این سورس اندروید توسط پنل مدیریتی که با PHP نوشته شده است و بسیار قدرتمند و کامل است مدیرت میشود.

سورس رایگان اندروید اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید