check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

سورس آماده اندروید ارائه والپیپر تصاویر پس زمینه

مدتی هست تعداد زیادی سورس آماده اندروید در سایت منتشر کردیم مثل دانلود سورس اپلیکیشن واتس چت شبیه واتس اپ ، سورس کد بازی اندروید ماشین و موانع ، سورس کد اپلیکیشن مرورگر وب اندروید و سورس اندروید اپلیکیشن بازار من به همراه نسخه وب و IOS که جز سورس کدهای خوب در زمینه اندروید هستند در این پست سورس آماده اندروید اپلیکیشن ارائه والپیپر تصاویر پس زمینه رو آماده کردیم که پیشنهاد میکنم حتما این سورس کد رو ببینید و از کدهاش استفاده کنید.

سورس اندروید ارائه والپیپر تصاویر پس زمینه

سورس آماده اندروید ارائه والپیپر تصاویر پس زمینه

Material Wallpaper یک سورس آماده برای انتشار تصاویر پس زمینه تحت پلت فرم اندروید است. شما با استفاده از این سورس میتوانید یک منبع والپیپرهای گرافیکی و جذاب راه اندازی کنید تا کاربران از تصاویر منتشر شده شما برای تصویر زمینه گوشی خود استفاده کنند. این سورس دارای پنل قدرتمندی برای مدیریت توسط ادمین میباشد. کاملا استاندارد و حرفه ای , قابلیت ویرایش کامل و راحت , قابلیت دسته بندی , تنظیمات کامل سمت کاربری , سرعت بالا در انتشار و دریافت داده ها و … از ویژگی های این سورس میباشد. سمت مدیریت این سیستم با پی اچ پی نوشته شده است و سمت کاربری تحت پلت فرم آندروید است که در بین سیستم عامل ها محبوب ترین در جهان است.

سورس آماده اندروید ارائه والپیپر تصاویر پس زمینه

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید