check home phone-call search send

سورس پروژه دو زبانه کردن سایت با MVC

سورس پروژه دو زبانه کردن سایت با MVC

سورس پروژه دو زبانه کردن سایت با MVC

بر اساس قولی که داده بودیم مبنی بر این که روزانه تعدادی سورس پروژه برنامه نویسی را داخل سایت منتشر میکنیم در این پست سورس دیگری رو آماده کردیم که در مورد دو زبانه کردن سایت در MVC هست در این پروژه با Resource چندین زبان را برای پروژه فراهم کرده است.زبان های انگلیسی ، فارسی ، آلمانی که در پروژه پیاده سازی شده است. با استفاده از این سورس پروژه های برنامه نویسی میتونی برنامه نویسی رو یاد گرفت و به عنوان یک منبع خوب برای آموزش برنامه نویسی استفاده کرد .

عملکرد پروژه، یک فرم ورود و یک فرم ثبت نام است که اطلاعات را در دیتابیس ذخیره میکندبانک اطلاعاتی پروژه SQLServer است که فایل بکاپ و همچنین اسکریپت آن در کنار پروژه ضمیمه شده است.

 

MVC چیست؟

Model Views Controllers اسم کامل مدل MVC است. تکنولوژی جدیدی در برنامه نویسی برای بهبود امر طراحی سایت می باشد. که هر کدام از این ها مستقل هستند و در انتها کار به هم وصل می شوند. MVC بر روی معماری چند لایه ای جهت جداسازی قسمته ها مختلف برنامه قرار میگیرد. این مفهوم فقط برای برنامه نویسان ASP.net تازگی دارد چرا که قبل از آن زبان های جاوا، PHP و بسیاری دیگر از پلت فرم ها این ویژگی را دارا بوده اند.

مدل (Model) : در این بخش اطلاعاتی قرار دارد که کاربر به طور مستقیم با آن ها در ارتباط است که به راحتی در View Models می تواند رخ دهد. که اطلاعات را در بین view و controller جا به جا می کند و یا در Domain model که حاوی اطلاعات مهم از دامنه می باشد.

برای مثال یک شی Product ممکن است اطلاعات را از بانک اطلاعتی بازیابی کرده باشد و بر روی آن ها فعالیت هایی انجام داده باشد و در آخر نتیجه رادر بانک اطلاعاتی در جدول Products ذخیره می کند.

نمایشگر (Views) : برای رندر کردن قسمتی از مدل که با کاربر در ارتباط مستقیم است. در واقع وظیفه نمایش به کاربر را دارد و به کاربر نتایج عملیات، بازیابی و نمایش داده را نشان میدهد.

برای مثال زمانی که کاربر در بخش ورود به سیستم رمز عبور را وارد می کند بیشتر برنامه نویسان در همان فرم تصحیح بودن آن را بررسی می کنند که در برنامه نویسی با MVC عمل درستی نیست. در MVC رمز عبور بدون هیچ گونه بررسی و چک کردنی به قسمت های دیگر انتقال میابد و تنها نتیجه ساده از قسمت های دیگر دریافت میکند که به آن وسیله اجازه ورود به برنامه داده میشود.

کنترلگر(controller) : برای پردازش کردن درخواست های ارسالی، بهبود وضعیت کارایی در مدل، انتخاب نمایشگر مناسب برای نمایش دادن به کاربر. به بیان دیگر کنترل کننده جریان منطقی برنامه کاربردی است که با تعمل بین model و view می تواند برنامه را اجرا و جریان های اطلاعاتی را تحت کنترل قرار دهد.

برای مثال کنترلگر عبارت های پر و جو بانک اطلاعاتی را مدیریت کرده و آن ها را به مدل میفرستد. مدل وظیفه دارد پرس وجو ها را به اجرا درآورد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید