check home phone-call search send

دانلود سورس فیبوناچی به زبان پرولوگ

دانلود سورس فیبوناچی به زبان پرولوگ

دانلود سورس فیبوناچی به زبان پرولوگ

چند مدتی هست که درخواست سورس پروژه برنامه نویسی زیاد شده طوری که حداقل روزی نزدیک به 50 درخواست سورس پروژه داریم سایت آموزش برنامه نویسی سورس ایران هم تصمیم بر این گرفته روزانه تعدادی سورس پروژه داخل سایت به صورت رایگان قرار دهد . در این پست سورس پروژه فیبوناچی رو آماده کردیم که به زبان پرولوگ برنامه نویسی شده است .

پرولوگ چیست ؟

پرولوگ یک زبان برنامه‌نویسی منطقی چند منظوره مبتنی بر مفاهیم هوش مصنوعی و زبان‌شناسی محاسباتی است. این زبان بر پایه منطق ریاضی بنا نهاده شده و آن را به عنوان زبان کاملاً منطقی می‌شناسند و حتی به آن پرلوگ خالص نیز اطلاق می‌شود و می‌توان گفت نسبت به سایر زبانهای برنامه‌نویسی متفاوت است.
این زبان، ریشه خود را بر خلاف بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر از منطق صوری گرفته است. پس منطق برنامه را از لحاظ روابط بیان کرده و اجرای آنها بیشتر از طریق پرس و جوها حول این روابط موجب شده می‌شود. باید توجه داشت که این پرس و جوها از داده‌های مجزایی ساخته می‌شوند.
منطق گرا بودن این زبان، آنرا برای بکارگیری در بانک‌های اطلاعاتی، ریاضیات نمادین، زبان تجزیه و کاربردهای دیگر سودمند ساخته است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید