check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

دانلود نرم افزار کدنویسی EazyCode

چند مدتی هست به صورت کامل فقط سورس کد پروژه داخل سایت منتشر کردیم ، حالا تصمیم بر این گرفته شده تعدادی نرم افزار خوب و کاربردی در زمینه برنامه نویسی و کد نویسی داخل سایت قرار بدیم ، در مطلب قبلی نرم افزار ویرایشگر کد Brackets رو بر روی سایت قرار دادیم. در این مطلب نرم افزار کدنویسی EazyCode رو آماده کردیم. نرم افزار برنامه نویسی EazyCode 7.1.67 نرم افزای جهت تسریع کدنویسی برنامه نویسان دات نت هست.

توضیحی در مورد این نرم افزار دهیم، EazyCode .Net Code Generator یکی از تولید کننده های کد است که این کار را به خوبی انجام میدهد، این ابزار قادر است تا کدهای اولیه برای مدلهای برنامه نویسی چند لایه، MVC، MVVM و … را برای دو زبان سی شارپ و ویژوال بیسیک تولید کند، به صورت خودکار متدها و Stored Procedure های مورد نیاز برای عملیات افزودن، حذف، ویرایش در دیتابیس را تولید میکند. همچنین کدهای اولیه برای عملیات جستجو، مرتب سازی و اکسپورت کردن داده ها به فرمت های اکسل، pdf و ورد را به سادگی تولید میکند. علاوه بر این برای دیتابیسهای نوشته شده میتواند گزارشی کامل از آن را در قالب ورد مستند سازی کند.

دانلود نرم افزار کدنویسی EazyCode

برنامه نویسان معمولا در نوشتن برنامه های با الگوهای معماری، طراحی و کدنویسی کم و بیش یکسانی روبرو میشوند مثلا برنامه هایی که از معماری چند لایه استفاده میکنند قطعا لایه ای برای نمایش واسط کاربری به کاربر، لایه برای منطق تجاری و لایه برای ارتباط به دیتابیس خواهند داشت، یا در الگوی MVC برنامه نویسان با لایه های مدل، نمایش و کنترلر سر و کار خواهند داشت، همینطور برای سایر مدلهای برنامه نویسی مثلا MVVM در WPF و … . همچنین اکثر برنامه هایی که با داده ها سر و کار دارند معمولا قسمتی برای جستجوی، مرتب سازی و یا اکسپورت کردن خروجی خواهند داشت.

برنامه نویسان برای نوشتن هر برنامه ای بایستی زمانی را صرف نوشتن کدهایی کنند که بخش زیادی از آن به صورت مشترک در پروژه های دیگر نیز نوشته شده است به همین دلیل ابزارهایی تحت عنوان Code Generator ها ارائه شده اند تا کدهای مشترک و پایه ای به صورت خودکار تولید شود و برنامه نویسان این کد را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنند.

توجه: جهت فعال و کرک کردن برنامه از سریال های موجود در فایل Serial.txt استفاده کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید