check home phone-call search send

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های APK در اندروید – اپلیکیشن APK Editor Pro

بعضی وقت ها می خواهیم فایل های APK اندروید را ویرایش کنیم که این کار روش های زیادی دارد در این مطلب میخواهیم برنامه ویرایش فایل های APK در اندروید با نام APK Editor Pro را معرفی کنیم با استفاده از این اپلیکیشن می توانید هر نوع اپ با پسوند APK را به راحتی آب خوردن ویرایش کنید. در این مطلب علاوه بر اینکه توضیحات کاملی در مورد این اپلیکیشن میدهیم در آخر هم لینک دانلود نرم افزار ویرایش فایل های APK در اندروید با نام APK Editor Pro را قرار میدهیم. البته سعی می کنیم آموزش ویرایش فایل APK با این اپلیکیشن را هم قرار دهیم تا به راحتی بتوانید با آن کار کنید.

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های APK در اندروید

ویرایش فایل های APK در اندروید با اپلیکیشن APK Editor Pro

اپلیکیشن APK Editor Pro یک ابزار فوق العاده و قدرتمند است که به شما این امکان را میدهد که فایل های APK را به راحتی ویرایش کنید. منظور از ویرایش کردن یعنی می توانید تمام محتوا پشت صحنه این اپلیکیشن ها رو ببینید مثل کدها، فونت، تصاویر و …، که همین موضوع می تواند به افرادی که می خواهند کار بومی سازی اپلیکیشن انجام دهند کمک زیادی کند یا حتی افرادی که می خواهند اپلیکیشن بنویسند.
این اپلیکیشن که با نام برنامه ویرایش فایل های APK در اندروید معروف است به ما در انجام کارهایی مانند بومی سازی رشته، جایگزین کردن تصویر پس زمینه، معماری مجدد طرح، و حتی حذف کردن تبلیغات و حذف دسترسی و غیره کمک کند.

نکته مهم: این نسخه ای که ما برای شما آماده کردیم نسخه پرو یا همان نسخه پولی اپلیکیشن می باشد که امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان در اختیار شما قرار میدهد. چنانچه میخواهید استفاده حرفه ای از این اپلیکیشن کنید پیشنهاد میکنم نسخه پولی آن را تهیه کنید. برای تهیه این اپلیکیشن می توانید به صفحه اصلی این اَپ در گوگل پلی با نام APK Editor Pro مراجعه کنید.

با نصب APK Editor می توانید به ویرایش و دستکاری کلیه فایل های APK و حتی اپلیکیشن های نصب شده در موبایل تان بپردازید. ویرایش جزئیاتی مثل نام اپلیکیشن، ورژن اپ، تصویر پس زمینه، آیکن ها، دسترسی ها و حتی بنرهای تبلیغاتی.

APK Editor Pro قابلیت های گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد ، همه چیز به شما وابستگی دارد ، حتی شما می توانید سطوح دسترسی را نیز برای هر اپلکیشن مجدداً تغییر دهید و در نهایت یک APK جدید را ذخیره سازی کنید.

ویژگی های اپلیکیشن APK Editor Pro

اپلیکیشن APK Editor Pro دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد که به شما امکان ویرایش فایل های APK در اندروید میدهد. در بخش زیر تعدادی از ویژگی های بارز اپلیکیشن APK Editor Pro رو لیست کرده ایم البته این موضوع فراموش نشود این نسخه ای که ما قرار داده ایم نسخه پولی یا همان پرو می باشد و با نسخه رایگان این اپلیکیشن متفاوت است و خیلی امکانات عالی و بهتر را در اختیار شما قرار میدهد.

  • وارد کردن فایل های apk و یا نصبی به خود برنامه
  • وارد کردن فایل apk از برنامه با بخش Select apk from app
  • باز کردن فایل های نصبی برای ویرایش توسط شما
  • تغییر اطلاعات فایل های Apk همچون اسم و غیره
  • نمایش کدها برای ویرایش آسان و بدون دردسر
  • ذخیره سازی فایل های نصبی ویرایش شده
  • دسترسی به پوشه های تصاویر و فونت و غیره
  • نمایش کد های xml و اکتیویتی
  • بدون محدودیت در عملکرد
  • بدون تبلیغات

محیط اپلیکیشن APK Editor Pro

اگر میخواهید محیط نرم افزار ویرایش فایل های APK در اندروید (APK Editor Pro) را ببنید کافیه به تصویر زیر نگاه کنید. 

محیط اپلیکیشن APK Editor Pro

آموزش ویرایش فایل APK

کار کردن با اپلیکیشن APK Editor Pro بسیار ساده و دلچسب می باشد و اصلا جای نگرانی ندارد. کافیه اپلیکیشن مورد نظر را وارد برنامه کنید و اقدام به ویرایش آن نمایید. APK Editor برای شروع ویرایش فایل های APK در اندروید، سه انتخاب پیش رویتان می گذارد:

  • Common Edit
  • Simple Edit
  • Full Edit

مورد اول برای ویرایش اطلاعات ساده و دم دستی است، مثلا اسم اپلیکیشن، عنوان پکیج یا ورژن اپ که به تخصص خاصی احتیاج ندارد. اما اوضاع در مورد Simple Edit و Full Edit کمی فرق می کند. در حالت Simple، محتویات فایل APK برایتان باز می شود تا بتوانید چیزهای ساده ای مثل تصویر پس زمینه، تصویر بارگذاری اپلیکیشن، لوگوها و صداها را عوض کنید.

اما حرفه ای ترین حالت که تسلط بر برنامه نویسی می خواهد، حالت Full Edit است که کدنویسی های اپلیکیشن را هم برایتان باز می کند تا بتوانید تنظیمات تخصصی تری انجام دهید. از هر حالتی که ویرایش کنید، APK Editor در نهایت تغییرات اعمال شده تان را در قالب یک فایل جدید ذخیره می کند. این فایل جدید را مجددا باید نصب کنید تا بتوانید شاهد تغییرات باشید.

کار با APK Editor مزایای زیادی دارد که مهم ترینش شخصی سازی اپلیکیشن هاست. کمی که با آن کار کنید ممکن است اعمال تغییرات در اپلیکیشن ها حتی برایتان به یک تفریح سرگرم کننده تبدیل شود، چیزی که بعید می دانیم در سیستم های عامل دیگر بتوانید مشابهش را تجربه کنید.

نکته: شاید دوست داشته باشید که زبان برنامه ویرایش فایل های APK در اندروید (APK Editor Pro) فارسی باشد باید بگم یکی از ویژگی های این اپلیکیشن همین موضوع می باشد. نرم افزار APK Editor Pro دارای زبان های مختلف از جمله زبان فارسی است.

سازندگان اپلیکیشن APK Editor Pro

APK Editor Pro توسط توسعه دهنده SteelWorks عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز متوسط 3 از 5 در گوگل پلی شده و با داشتن قیمت 4.99 دلاری بیش از 50 هزار بار خریداری شده است. شما هم اکنون می توانید از بخش زیر اقدام به دانلود نرم افزار ویرایش فایل های APK در اندروید (APK Editor Pro) کنید.

توجه: برای استفاده از اپلیکیشن APK Editor Pro، اندروید مورد نیاز نسخه 4 و بالاتر می باشد.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۱ دیدگاه
Avatar
سلمان رستمی
پاسخ دهید

سلام متاسفانه این برنامه اصلا کاربردی نداره . بعلت اینکه هر چقدر هم که ویرایش کنیم و ذخیره سازی کنیم برنامه ویرایش شده نصب نمیشه . حتی قبل از نصب برنامه ویرایش شده نسخه قبلی رو هم پاک کردم ولی امکان نصب برنامه ویرایش شده وجود ندارد
درسته همه گزینه هایی که برای ویرایش یک برنامه موجود هست و این اپلیکیشن خودش بی نظیر هست ولی در موقع نصب به مشکل بر میخوریم . اگه از دوستان کسانی هست که این مشکل رو حل کرده برای من هم از طریق ایمیل زیر ارسال کنه


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید