check home phone-call search send

دانلود مقاله خطاهای هنگام اجرای Asp.Net به زبان فارسی

مقاله خطاهای هنگام اجرای Asp.Net

مقاله خطاهای هنگام اجرای Asp.Net

در این قسمت از سایت سورس ایران با مقاله ای جالب در رابطه با خطاهای موجود در هنگام اجرا گرفتن از زبان برنامه نویسی ASP.Net در خدمت شما دوستان هستیم .

شما در این مقاله با انواع خطاهایی که ممکن است در هنگام اجرا و خروجی گرفتن برنامه با آن روبرو بشید آشنا می شوید .

مسلما برای افراد تازه کار و برای کسانی که تازه با زبان های برنامه نویسی آشنا شده اند و همینطور علاقه مند به زبان ASP.Net هستند این مقاله مفید خواهد بود , چون کمتر برنامه نویسی هستش که با ارور در هنگام کد نویسی مواجه نشده باشد و این امر لزوم یادگیری و دانستن انواع خطاها در زبان برنامه نویسی رو دو چندان می کنه و سایت کد سیتی این پیشنهاد رو برای تمام علاقه مندان به این زبان برنامه نویسی دارد که حتما این مقاله رو به طور کامل مطالعه تا با انواع خطاهای که ممکن است با آن مواجه شوید آشنا شوید .

یکی از مواردی که افراد تازه کار هنگام شروع به استفاده از Visual Studio .Net با آن مواجه می شوند خطاهای عجیبی است که عموما در هیچ کتابی راه حلی برای آنها ذکر نشده است و پس از مواجه شدن با تعدادی از آنها دلسرد شده و شروع به ناسزاگویی به تکنولوژی جدید می نمایند ! و نپس از چند سعی نافرجام عطای این تکنولوژی را به لقایش بخشید و به سراغ تکنولوژِی های مشابه ساده تر می روند . در این مقاله سعی شده است تا متداول ترین خطاهایی که یک برنامه نویس ASP.Net هنگام اجرا برنامه هایش با آنها روبرو می شود , به همراه ارائه راه حل های آنها بررسی شوند .

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 2 دیدگاه
Avatar
n
پاسخ دهید

با سلام.
لینک دانلود مشکل دارد لطفا بررسی بفرمایید.

با تشکر

    Avatar
    محمد همتی در پاسخ n
    پاسخ دهید

    متاسفانه فایل پاک شده
    پیدا شد حتما براتون میزارم


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید